کد خبر: ۱۷۹۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۱۰ دی ۱۳۹۶ - 2017December 31
خوب ترین گام ها برای کاهش ظرفیت چربی شکمی، استفاده بعضی مواد غذایی خاص در موقع شب هست
شفا آنلاین>تغذیه>بجز جهت فیزیکی، کاهش چربی شکم یک سبب زیاد ارزشمند دیگر هم دارد و آن ارتقا کیفیت سلامتی هست. این در حالی هست که افزایش چربی شکمی موجب افزایش خطر مبتلا شدن به بیماریهای قلبی عروقی و سندرم متابولیک را بالا می برد.

به گزارش شفا آنلاین، با این اوصاف خوب ترین گام ها برای کاهش ظرفیت چربی شکمی، استفاده بعضی مواد غذایی خاص در موقع شب هست:

سبزیجات تیره رنگ: فوری ترین راه برای کاهش چربی شکمی، خوردن سبزیجات برای این کار خوب تر هست سبزیجاتی را انتخاب کنید که موجب سوء هاضمه نمی گردند و کیفیت خواب خوب ترین سبزیجات تیره رنگ برای کاهش چربی شکمی عبارت هستند از کاهو، اسفناج و مارچوبه. خوب ترین راه برای استفاده از این سبزیجات، بخارپز کردن آنان هست.

روغن زیتون: این نوع روغن خوب ترین گزینه غذایی برای کاهش چربی شکمی هست. اسیدهای چرب موجود در روغن زیتون اسیدهای چرب موجود در مثل اسید اولئیک توان دارند به کاهش چربی های مقاوم در بدن مساعدت کنند به خصوص در منطقه های شکمی.

چای نعناع: نوشیدن این نوع چای نعناع علاوه بر اینکه آرامبخش عضلانی هست، بعنوان یک ضد التهاب قوی نیز عمل می نمایند و افزایش دهنده تندرستی

چای سبز: در ترکیب با ورزش توان دارد به شما در از دست دادن وزن محققان اظهار می کنند موادی در چای سبز(Green tea) معروف هست که سبب تحریک بدن برای سوزاندن کالری و افزایش از دست دادن چربی شکم می گردد.

مارچوبه: مارچوبه سفید خوب ترین سبزی برای کاهش سایز شکم هست. مارچوبه سرشار از ویتامین هایی مثل ویتامین سی، ویتامین ب کمپلکس، ویتامین تمام این ریزمغذی ها منتج به کاهش چربی های مقاوم بدن می گردند.

لپتین یک نوع پروتئین موجود در گوجه فرنگی لپتین یک نوع پروتئین موجود در هست که توان دارد متابولیسم را تنظیم کرده و به کاهش چربی شکمی مساعدت کند.

سیب: سیب همه ویژگی‌ های لازم برای محافظت تندرستی و کاهش وزن(Weight Loss) قند طبیعی سیب نیز با کنترل قند خون مانع از پرخوری به سبب افت قند با خوردن هر روز یک عدد از سیب نباید دلواپس اضافه وزن باشید. همه این خصوصیت ‌ها، سیب را به خوراکی منحصر به فرد برای سوختن چربی مبدل کرده هست. ماهی: برای کاهش وزن لازم هست با دریا دوست باشید.

منظور منحصرا شنا کردن نیست، لکن استفاده ماهی یکی از راهکارهای آب کردن چربی ناحیه شکم و کمر هست. به این سبب که ماهی متابولیسم را سرعت داده و اشتهایتان را کنترل کرده و کاهش می ‌دهد. پروتئین موجود در ماهی خاصیت سیرکنندگی دارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: