کد خبر: ۱۷۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۰۴ دی ۱۳۹۶ - 2017December 25
ساعاتی پیش سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور انجام چند برنامه افتتاحیه و بازدید در شهرستان‌های شرقی استان کرمان وارد بم شد
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه زلزله بم برای ایرانیان جانگداز بود، گفت: خوشحالیم امروز بم زنده است.

به گزارش شفا آنلاین، ساعاتی پیش سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور انجام چند برنامه افتتاحیه و بازدید در شهرستان‌های شرقی استان کرمان وارد بم شد.

شرکت در طرح نوآوران سلامت، انجام عمل چشم پزشکی، افتتاح اورژانس(Emergency) بیمارستان ریگان و بازدید از مراکز درمانی شرق کرمان از جمله برنامه‌های وزیر بهداشت در این سفر است.

قاضی‌زاده هاشمی همچنین فردا و در سالگرد زلزله بم در مراسم گرامیداشت جانباختگان زلزله بم در بهشت زهرای بم شرکت می‌کند.

وی در بدو ورود به این شهرستان در فرودگاه بم اظهار داشت: به همراه  معاونان وزارت بهداشت برای تصمیم‌گیری و دستوراتی که در منطقه باید انجام شود حضور پیدا کردیم و با حضور نماینده مردم شرق کرمان در مجلس و استاندار کرمان تصمیماتی گرفته می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: افتخار این را داریم که در غم عزیزان شریک باشیم، زلزله بم، زلزله جانگدازی برای ایرانیان بود و خوشحالیم که امروز بم زنده است.

قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: امیدواریم از طریق خیریه نوآوران سلامت بتوانیم سهم کوچکی در خدمت به مردم داشته باشیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: