کد خبر: ۱۷۸۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۸ - ۰۲ دی ۱۳۹۶ - 2017December 23
شفاآنلاین:جراح میانسال که درجریان مشاجره شدید ،پدرش را به قتل رسانده بود با رضایت مشروط خواهرانش ازقصاص گریخت.
به گزارش خبرنگارشفاآنلاین،جراح ارتوپد 19خرداد امسال،پدرش را هدف ضربات مهلک قرارداده بود .پس ازاین مشاجره هولناک، ساکنان یکی از ساختمان های حوالی میدان ونک که متوجه درگیری در خانه همسایه شده بودند با ورود به آپارتمان، صاحبخانه 70 ساله را با سر و صورت خون آلود یافتند.پس ازاعزام مرد سالخورده به بیمارستان، او که در وضعیت وخیمی بود پیش از اینکه از هوش برود پسرش را به عنوان ضارب معرفی کرد و 24 ساعت بعد به کما رفت.
 
با وخامت حال این مرد 70 ساله، دخترش با حضور در کلانتری از برادرش شکایت کرد. به این ترتیب پرونده در دادسرای ونک مورد رسیدگی قرار گرفت اما مظنون پرونده که پزشک ارتوپد بود منکر درگیری فیزیکی با پدرش شد. تحقیقات این پرونده ادامه داشت تا اینکه سه ماه بعد پیرمرد روی تخت بیمارستان جان باخت.
 
 بنابراین پرونده برای ادامه رسیدگی به دادسرای ویژه قتل پایتخت ارجاع شد و پسر مقتول با دستور بازپرس جنایی بازداشت شد. متهم 46 ساله در جلسات بازجویی با انکار ضرب و شتم پدرش مدعی شد تنها با او جر و بحث کرده و ضربه وارد شده به سر مقتول نیز به روز حادثه مربوط نبوده است. اما با تکمیل تحقیقات، او چاره‌ای جز اعتراف ندید و چندی قبل در برابر بازپرس جنایی درگیری فیزیکی با پدر سالخورده‌اش و همچنین زدن سیلی و مشت به او را پذیرفت و با دستور وی روانه زندان شد.

اما درحالی که این جراح مقیم اروپا با مجازات سنگینی روبرو بود،دوخواهرش با مراجعه به دادسرای جنایی اعلام کردند با دریافت دیه ،ازقصاص برادرشان گذشت کرده اند.بدینترتیب با اعلام رضایت اولیای دم قربانی،جراح میانسال ازقصاص گریخت.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: