کد خبر: ۱۷۶۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۵ - ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - 2017December 03
در حالی شاخص بورس با ثبت رقم 91 هزار و 152 واحدی ، بالاترین رقم ممکن طی 27 سال حیات ( شروع از سال 68 با رقم 100 واحد) را ثبت کرد که کارگزاری آبان در پیش هفته جاری بازار اعلام کرد طی داد و ستدهای روز چهارشنبه، همه نمادهای گروه زغال سنگ صف خرید شدند تا چرخش های تامل برانگیز جریان نقدینگی در بازار بخوبی محسوس باشد.
شفا آنلاین:یک کارگزاری با اعلام صف خرید همه شرکت های یک صنعت کوچک در آخر هفته گذشته ، وضعیت کلی این صنعت و گروه های بزرگ دیگر و چند سهم دارای ظرفیت رشد گروه خودرویی را برای هفته جاری معرفی کرد.

به گزارش شفا آنلاین:در حالی شاخص بورس با ثبت رقم 91 هزار و 152 واحدی ، بالاترین رقم ممکن طی 27 سال حیات ( شروع از سال 68 با رقم 100 واحد) را ثبت کرد که کارگزاری آبان در پیش هفته جاری بازار اعلام کرد طی داد و ستدهای روز چهارشنبه، همه نمادهای گروه زغال سنگ صف خرید شدند تا چرخش های تامل برانگیز جریان نقدینگی در بازار بخوبی محسوس باشد.

نحوه داد و ستد این گروه که با توجه به ورود نقدینگی و سرمایه گذاران جدید می تواند روند رشد کلی بازار و بخصوص سهام بزرگ و پرظرفیت همانند گروه های فلزی و معدنی، سنگ آهنی و پالایشگاهی و شاخص کل را در میان مدت در پی داشته باشد.

همچنین اواسط بازار چهارشنبه گذشته و با توجه به قرار داشتن اکثر نمادهای گروه خودرویی در سطوح حمایتی، افزایش تقاضا در این گروه محسوس بود و به نظر می رسد این گروه پرحاشیه نیز در این هفته با نوسانات مثبتی همراه شوند. در این میان نمادهای "خزر، خچرخش، خدیزل، ختراک، خرینگ، خاهن، خزامیا، خشرق و خبهمن" می توانند از اقبال بیشتری برخوردار باشند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: