کد خبر: ۱۷۲۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳:۵۹ - ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - 2017November 05
دستگاه SculpSure اخیرا برای کاهش چربی ناحیه شکمی، پهلوها، پشت و قسمت داخلی و خارجی ران‌ها نیز مجوز لازم را دریافت کرده بود.
 شفا آنلاین:  به تازگی، نوعی درمان لیزری کانتورینگ بدن با نام SculpSure (محصول کمپانی Cynosure Inc) توانست تائیدیه سازمان غذا و داروی آمریکا را برای درمان ناحیه ساب‌منتال (غبغب) دریافت کند. این دستگاه جدید، ششمین محصول این کمپانی برای درمان بدن است.

به گزارش شفا آنلاین:دستگاه SculpSure اخیرا برای کاهش چربی ناحیه شکمی، پهلوها، پشت و قسمت داخلی و خارجی ران‌ها نیز مجوز لازم را دریافت کرده بود.
در بررسی‌های انجام شده، اغلب بیماران تحت دو جلسه درمانی کوتاه‌مدت به فاصله 6 هفته از هم قرار گرفتند. زمان کوتاه درمانی، نرخ رضایتمندی 100 درصدی، و کاهش قابل توجه کانتور که معمولا در بیماران تحت درمان با SculpSure دیده شد، آن را به یک گزینه درمانی برای ناحیه ساب‌منتال معرفی و پیشنهاد کرد.
دستگاه SculpSure یک درمان کانتورینگ بدن با قابلیت کاملا قابل تنظیم است که به بیماران کمک می‌کند تا ظاهر لاغرتر و طبیعی‌تر پیدا کنند. در این پروسه، لیزر باعث افزایش دمای بافت چربی بدن شده و سلول‌های چربی زیر پوستی را با دقت زیادی تخریب می‌کند. در نهایت، این سلول‌ها در طول زمان به طور دائمی و طبیعی حذف می‌شوند. هر جلسه درمان لیزری حدود 25 دقیقه طول کشیده و نیازی به جراحی یا دوره نقاهت ندارد.
اثربخشی این درمان برای بیماران با شاخص توده بدنی تا 43 تائید شده، در حالی که محصولات رقابتی موجود در عرصه پروسیجرهای غیرتهاجمی که تائیدیه FDA را داشته باشند، فقط برای بیمارانی است با شاخص توده بدنی تا 30.سپید
 FDA Website

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: