کد خبر: ۱۷۲۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - 2017October 30
این نشست به منظور رفع ابهاماتی بوده که در پی صدور ابلاغیه تغییرات اعمال شده در نحوه خدمات‌ رسانی آنها، در سایت این سازمان قرار گرفته است
شفا آنلاین>سلامت>اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از حضور مسئولان بیمه سلامت ایرانیان برای رفع ابهامات ایجاد شده و بررسی منابع مالی وزارت بهداشت در بودجه ۹۷ خبر دادند.

به گزارش شفا آنلاین،احمد همتی در تشریح جزییات دستورکار نشست روز سه شنبه (9 آبان ماه) کمیسیون بهداشت و درمان گفت: فردا مسئولان بیمه سلامت(Health insurance) ایرانیان در این کمیسیون حضور خواهند یافت، این نشست به منظور رفع ابهاماتی بوده که در پی صدور ابلاغیه تغییرات اعمال شده در نحوه خدمات‌رسانی آنها، در سایت این سازمان قرار گرفته است.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، یادآورشد: ممکن است ابهامات ایجاد شده ناشی از اختلاف برداشت از قانون بوده باشد، که قطعا این مسائل باید در مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفته و اگر برداشت اشتباهی از قانون صورت گرفته باشد، در این جلسه اصلاح شود.

پیش‌بینی اعتبارات مورد نیاز حوزه سلامت در بودجه 97
بهروز بنیادی  با تاکید بر اینکه فردا در نشست کمیسیون بهداشت و درمان به بررسی موضوع اعتبارات تخصیص‌یافته به حوزه سلامت و وضعیت تعرفه‌ها خواهند پرداخت گفت: در این نشست که با حضور مسئولان بیمه سلامت ایرانیان برگزار می‌شود، میزان بدهی‌هایی که این بیمه به دستگاه‌های مختلف داشته نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی، افزود: بررسی تغییرات اعمال شده در میزان تعرفه‌های بخش‌های مختلف حوزه سلامت(Health) و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد نیز از دیگر موضوعاتی است که در این نشست مورد بررسی خواهد شد.

بنیادی تصریح کرد: ارزیابی ردیف‌های تخصیص‌یافته به حوزه سلامت که در بودجه 96 پیش‌بینی شده بود، از این حیث که چه مقدار از آن عملیاتی شده است، همچنین چه مبلغی در بودجه 97 برای اختصاص به سازمان‌های بیمه‌ پیش‌بینی شده و تا چه اندازه قابل تحقق خواهد بود، از دیگر موضوعاتی است که در این نشست مطرح خواهد شد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با اشاره به موضوعاتی که در دستورکار جلسه نوبت بعدازظهر این کمیسیون قرار گرفته است یادآورشد: در نشست نوبت عصر این کمیسیون نیز میزان بودجه مورد نیاز برای اجرای طرح تحول سلامت و میزان اعتبارات مورد نیاز وزارت بهداشت که باید در بودجه 97 لحاظ شود، با حضور اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: