کد خبر: ۱۷۱۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - 2017October 27
هنگامی که منابع مالی در کشور افزایش پیدا کند به دنبال آن، مشارکت نیکوکاران نیز رشد پیدا می‌کند و امروز که بازار از رکود خارج شده و اقتصاد رونق گرفته است بطور قطع کمک خیران نیز افزایش پیدا خواهد کرد
شفا آنلاین>سلامت>دبیر کل مجمع خیران سلامت کشور گفت: در پنج سال گذشته خیرین 50 هزار میلیارد ریال در حوزه بهداشت و درمان کمک کرده‌اند و امیدواریم با توسعه مشارکت بانوان نیکوکار این رقم افزایش پیدا کند.

به گزارش شفا آنلاین، حسینعلی شهریاری در گردهمایی زنان خیر سلامت کاشان اظهار کرد: هنگامی که منابع مالی در کشور افزایش پیدا کند به دنبال آن، مشارکت نیکوکاران نیز رشد پیدا می‌کند و امروز که بازار از رکود خارج شده و اقتصاد رونق گرفته است بطور قطع کمک خیران نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: امسال با مشارکت وزارت بهداشت(Ministry of Health)، بنیاد برکت و مشارکت نیکوکاران یک هزار و 800 طرح در حوزه سلامت در کشور به بهره برداری رسیده و طرح های دیگری نیز تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت: مجلس شورای اسلامی اعتبارهای قابل توجهی برای حوزه سلامت در نظر گرفته است که نمونه آن یک درصد مالیات بر ارزش افزوده که حدود 100 هزار میلیارد ریال می‌شود، جزئی از آن است.

شهریاری افزود: با توجه به اینکه نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می‌دهند، باید زنان خیر سلامت(Health) بیش از پیش در این حوزه وارد شوند و مردان خود را نیز به این مهم تشویق کنند.

دبیر کل مجمع خیران سلامت کشور گفت: در پنج سال گذشته خیرین 50 هزار میلیارد ریال در حوزه بهداشت و درمان کمک کرده‌اند و امیدواریم با توسعه مشارکت بانوان نیکوکار این رقم افزایش پیدا کند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: