کد خبر: ۱۷۱۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۰ - ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - 2017October 27
کیف پول آفلاین تحولی در صنعت بانکداری برای تسریع تراکنش‌های مالی و پرداخت های خرد است.
شفا آنلاین>بیمه و بانک>ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: کیف پول آفلاین تحولی در صنعت بانکداری برای تسریع تراکنش‌های مالی و پرداخت های خرد است.

به گزارش شفا آنلاین،فیروزآبادی در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه تراکنش با اشاره به صنعت پرداخت خرد در ایران گفت: فناوری و فضای مجازی به کمک یکی از مشکلات بزرگ بانکی ایران یعنی پرداخت خرد آمده است.

‎دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان این که سامانه کیپاد می‌تواند راه حلی برای مشکل پرداخت خرد در ایران باشد، گفت: یکی از راهکارهای خوبی که در این نمایشگاه ارائه شده است، کیپاد برای شرکت فناپ پرداخت است که با توجه به فناوری استفاده شده در آن و همکاری مستقیم با یکی از اپراتورهای تلفن همراه توانسته تحولی در صنعت بانکداری برای تسریع تراکنش‌های مالی ایجاد کند.

‎وی در رابطه با سامانه‌هایی همچون کیپاد در صنعت بانکداری خاطرنشان کرد: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران باید تشخیص بدهد که چنین سامانه‌هایی عوارض جانبی دارند یا بدون عوارض فعالیت می کنند. در صورتی که این سامانه عوارض جانبی برای مردم نداشته باشد، سیستمی کارآمد است و ما نیز از آن حمایت می‌کنیم.
برچسب ها: بانکداری ، بیمه ، تراکنش
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: