کد خبر: ۱۷۱۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - 2017October 21
طی 50 سال کار طبابتم‌ کاهش تعرفه پزشکی نسبت به سال قبل سابقه نداشته است اما بروز این مسئله باعث می‌شود تا پزشکان جوان متضرر باشند و یکباره در‌آمدشان نصف و گرفتار مسائل مالی شوند
شفا آنلاین>سلامت> رئیس انجمن متخصین داخلی ایران اظهار کرد: برخی گروه‌های پزشکی مانند بیهوشی(Anesthesia)،‌ قلب،‌ رادیولوژی به جای افزایش تعرفه هر ساله، متاسفانه مورد کم لطفی واقع شده و تعرفه پزشکی شان کاهش پیدا کرده است و همین مسئله باعث بروز عوارض بدی در حوزه سلامت، بهداشت و درمان جامعه می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین، ایرج خسرونیا بیان کرد: طی 50 سال کار طبابتم‌ کاهش تعرفه پزشکی نسبت به سال قبل  سابقه نداشته است اما بروز این مسئله باعث می‌شود تا پزشکان جوان متضرر باشند و  یکباره در‌آمدشان نصف  و گرفتار  مسائل مالی شوند.

خسرونیا ادامه داد: وقتی مسئولان یکباره تصمیم می‌گیرند تا تعرفه‌ها را کاهش دهند این کار ضربه سنگینی به پزشکان کشور وارد می‌کند و حوزه سلامت و بهداشت تحت تاثیر قرار می‌گیرد. باید احترام به جامعه پزشکی(Medical Society) بازگردانده شود و بسیاری از پزشکان از وضعیت کاری و دستمزدشان راضی نیستند و این مسئله سبب بروز  مشکلاتی در حوزه سلامت کشور می‌شود.

بدهی زیاد بیمه‌ها به پزشکان و داروخانه‌ها

وی عنوان کرد: متاسفانه مدت زیادی است که طلب داروخانه‌ها،‌ بیمارستان‌های خصوصی و پزشکان پرداخت نشده و پزشکی که یکسال کار می‌کند به دلیل مسائل مالی و هزینه‌های زندگی دچار مشکلاتی می‌شود.

خسرونیا تاکید کرد: معتقدم نباید به مالیات پزشکانی که از سن بالایی برخوردارند، اضافه شود اما در برخی اوقات مالیات نیز افزایش پیدا می‌کند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: