کد خبر: ۱۷۱۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۶ - ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - 2017October 21
شفاآنلاین :پدری که دسترنج سالها زحمتش را به پای پسرش ریخته واو را برای ادامه تحصیل به اروپا فرستاده بود ،تصورنمی کرد پسرجراحش پس ازبازگشت به ایران وبه خاطرحرف های همسرصیغه ای اش جانش را خواهد گرفت .
به گزارش شفاآنلاین، وبراساس محتویات پرونده  ، 19 خرداد امسال، اهالی یکی از محله‌های خیابان ونک،با شنیدن سر و صداهایی از خانه همسایه شان سراسیمه خود را به آپارتمان مورد نظررساندند.. آنها لحظاتی بعد با چهره خونین مرد سالخورده ای روبروشدند که   پدرصاحبخانه بود. به همین خاطرخیلی سریع مقدمات انتقالش به بیمارستان مهیا شد
با انتقال بهمن به بیمارستان تلاش های تیم پزشکی برای نجاتش آغازشد. اما او 24 ساعت بعد  به کما رفت.ازسوی دیگر دختر بهمن نیزبا مراجعه به کلانتری از برادرش شکایت کرد.
او گفت: «روز حادثه درتماس همسایه‌ها از جریان با خبر شدم و خودم را خیلی سریع به بیمارستان رساندم. پدرم که هنوزنیمه جانی داشت به من گفت که کامران –برادرم- او را با بطری زده است. این درحالی بود که پدرم تمام اموالش را به  برادرم داد.حتی او را برای تحصیل به خارج از کشور فرستاد. اما او به جای قدردانی از محبت‌های پدرم، این‌طور جوابش را داد. برادرم مدتی قبل با زن جوانی عقد موقت کرده بود. از آنجا که پدرم همه اموالش را در اختیار کامران قرار داده بود به ناچار با او زندگی می‌کرد. اما انگارهمسر  برادرم گفته بود که نمی‌تواند حضور پدرم را در خانه تحمل کند و از کاوه خواسته بود پدرم را بیرون کند. کاوه هم به تبعیت از همسر موقتش به پدرم گفته بود یا خانه را ترک کند، یا اینکه تمام سکه‌ها و پول‌های نقدش را در اختیار او قرار دهد تا اجازه ماندن در خانه را داشته باشد. اما پدرم قبول نکرده و سر همین موضوع باهم درگیر شده بودند که کامران با بطری پدرم را هدف قرارداده بود.»
درپی اظهارات زن جوان، پرونده‌ای در دادسرای ونک تشکیل شد. تحقیقات در این باره ادامه داشت تا اینکه حدود سه ماه بعد از این واقعه هولناک وبا وجود تلاش‌های تیم درمانی، بهمن روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد. با مرگ پیرمرد، پرونده از دادسرای ونک به دادسرای ویژه قتل پایتخت ارجاع شد.
بدین ترتیب با ورود بازپرس جنایی به ماجرا، تحقیقات در این خصوص وارد مرحله تازه‌ای شد. در بررسی‌های صورت گرفته اطلاعاتی به‌دست آمد که نشان می‌داد متهم سال‌ها قبل برای تحصیل به اسکاتلند رفته و در رشته ارتوپدی تحصیلکرده وفارغ‌التحصیل شده است.
باتوجه به مدارک موجود در پرونده و شکایت زن جوان، کامران به‌عنوان مظنون به قتل بازداشت شد.اما مرد 46 ساله منکر جنایت شد و گفت: «من وپدرم فقط با هم جرو بحث کردیم. ضربه‌ای هم که به سر پدرم خورده بود مربوط به روز حادثه نبود بلکه مربوط به 10 روز قبل ازآن بود. آن موقع من و پدرم برای تفریح به شمال رفته بودیم که پای پدرم سر خوردوهمانجا سرش آسیب دید که خیلی سریع پدرم را به بیمارستان منتقل کردم و حتی پرونده بالینی پدرم نیز موجود است. بعد از درمان نیز پدرم ترخیص شد و 10 روز بعد این اتفاق برایش افتاد.»
باتوجه به اظهارات مرد میانسال، بازپرس جنایی دستور تحقیقات تکمیلی در این خصوص را صادر کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: