کد خبر: ۱۷۰۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - 2017October 16
کیفیت فارغ التحصیلان علوم پزشکی کشور مستقیم با سلامت مردم در ارتباط است و تمام سعی ما در وزارت بهداشت ارتقای کیفیت آموزش برای ورود نیروی انسانی توانمند به نظام ارائه خدمت و ارتقای سلامت مردم است
شفا آنلاین>سلامت>معاون آموزشی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: ظرفیت خالی مانده آزمون پذیرش تخصصی دندانپزشکی بدون اعمال سهمیه ها پر می شود و به داوطلبان آزاد اختصاص می یابد.

به گزارش شفا آنلاین،باقر لاریجانی افزود: در آزمون تخصصی دندانپزشکی(Dental) سال جاری، 37 ظرفیت خالی مانده که بر اساس پیشنهاد شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی و موافقت وزیر بهداشت، برای پرشدن این ظرفیت خالی مانده سهمیه های خانواده رزمندگان و ایثارگران اعمال نمی شود.

وی گفت: این موضوع طی اطلاعیه تکمیل ظرفیت آزمون پذیرش تخصصی دندانپزشکی به اطلاع داوطلبان نیز خواهد رسید و تمام این ظرفیت ها به داوطلبان آزاد واجد شرایط (بدون اعمال هیچگونه سهمیه ای) بر مبنای نمرات کسب شده اختصاص خواهد یافت.

وی گفت: کیفیت فارغ التحصیلان علوم پزشکی(Medical science) کشور مستقیم با سلامت مردم در ارتباط است و تمام سعی ما در وزارت بهداشت ارتقای کیفیت آموزش برای ورود نیروی انسانی توانمند به نظام ارائه خدمت و ارتقای سلامت مردم است.

لاریجانی گفت: یکی از مواردی که در سنوات گذشته به آن توجه ویژه ای شده جذب دانشجویان مستعد در دانشگاهها است. چرا که استعدادها، علاقه مندی ها و روحیات افراد می بایست با رشته تحصیلی و شرایط تحصیل منطبق باشد؛ در غیر این صورت هم خود فرد دچار مشکل خواهد شد و هم سلامت مردم را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: در برخی موارد الزامات قانونی برای جذب سهمیه های خاصی وجود دارد. ولی در مجموع سعی می شود افراد بر مبنای استعدادها و توانمندی هایشان در مقاطع مختلف، به خصوص مقاطع تحصیلات تکمیلی و تخصصی، جذب شوند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: