کد خبر: ۱۷۰۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - 2017October 13
مردان انگلیسی در صورت نداشتن قدرت باروری اسپرم‌های خود، اغلب با پرداخت ۴۶ دلار برای هر نمونه اسپرم، آن را از اهداکنندگان خریداری می‌کنند
شفا آنلاین>سلامت>طبق آمارهای رسمی ارائه شده از سوی مقامات انگلیسی، مردی که اهداکننده بیشترین اسپرم در این کشور بود، پدر ۳۴ فرزند شناخته شده است.

به گزارش شفا آنلاین،مردان انگلیسی در صورت نداشتن قدرت باروری اسپرم‌های خود، اغلب با پرداخت ۴۶ دلار برای هر نمونه اسپرم، آن را از اهداکنندگان خریداری می‌کنند. نمودارهای ارائه شده از سوی مرکز جنین‌ شناسی و بارورسازی انسانی نشان می‌دهند که یک مرد ناشناس انگلیسی بابت اهدای اسپرم‌های خود حدود هزار و ۵۷۱ دلار دریافت کرده و پدر اصلی ۳۴ فرزند است.

اطلاعات رسیده بیانگر آن است که دست‌کم ۶۶۷ مرد با شرایطی مشابه حضور دارند که پدر حداقل ۱۰ جنینند. اسپرم(sperm) اهدایی قادر نیست بیشتر از ۱۰ خانواده ایجاد کند اما خانواده‌ها می‌توانند از چنین نمونه‌ای بیش از یک بار استفاده کنند. این امر تشریح می‌کند که چگونه اهداکنندگان می‌توانند بیش از ۱۰ فرزند داشته باشند.

بعد از این مرد ناشناس، مرد انگلیسی دیگری با ۳۱ فرزند در رده دوم قرار گرفته و سپس، ۱۷ مرد دیگر توانسته‌اند ۲۰ فرزند یا بیشتر داشته باشند. این آمار از سوی کلینیک‌های باروری دارای مجوز منتشر شده است.

اهداکننده‌های رسمی اسپرم، از نظر قانونی حق والد بودن ندارند و نمی‌توانند از کودکی، حمایت مالی داشته باشند. با وجود این، طبق قانونی که در سال ۲۰۰۵ تصویب شد، کودکانی که از اسپرم‌های اهداشده متولد می‌شوند، هنگامی که به ۱۸ سالگی برسند، از حق شناختن هویت پدر خود برخوردار خواهند شد.

به دلیل تقاضای تأمین اسپرم، مراکز لقاح مصنوعی(Artificial insemination) در سراسر انگلیس در حال گسترش است. نمودارهای به دست آمده از بیمارستانی در انگلیس نشان می‌دهد که مردان جوان به منظور ایجاد تغییر در زندگی اقدام به اهدای اسپرم‌های خود می‌کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: