کد خبر: ۱۶۸۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶:۰۰ - ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - 2017September 30
بعد از تماس با مرکزپیام یاسوج مبنی بر واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ در سریع ترین زمان یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام پس بررسی واقدامات درمانی وپزشکی مصدوم را جهت انتقال اعزام کردند
شفا آنلاین>اجتماعی>رییس مرکزحوادث و فوریت های پزشکی استان کهکیلویه و بویراحمد از امداد رسانی بالگرد هوایی در 25کیلومتری بعد از مارگون خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،جلال پورانفرد گفت: بعد از تماس با مرکزپیام یاسوج مبنی بر واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ در سریع ترین زمان یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام پس بررسی واقدامات درمانی وپزشکی مصدوم را جهت انتقال اعزام کردند.

وی بیان کرد: راننده که دچار مصدومیت(injury) شدید شده بود توسط پرسنل اورژانس اعزامی اقدامات پزشکی ودرمانی  انجام شد و به علت مسیر طولانی تا مراکز درمانی درخواست بالگرد هوایی شد.

پورانفرد تصریح کرد: درساعت 9:50دقیقه از مرکز پیام درخواست بالگرد شد که درکمترین زمان ممکن بالگرد اعزام شد و در محل بیلیخر درمنطقه مارگون  بالگرد مصدوم را از آمبولانس(Ambulance) ۱۱۵تحویل گرفت و جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شد حال مصدوم رضایت بخش اعلام شده است
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: