کد خبر: ۱۶۸۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - 2017September 26
در صورت مشاهده هرگونه تخلف و کوچک ‌ترین رفتار غیرقانونی در این سازمان به شدت برخورد خواهد شد
شفا آنلاین>سلامت>رئیس کل سازمان نظام پزشکی اعلام کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف و کوچک ‌ترین رفتار غیرقانونی در این سازمان به شدت برخورد خواهد شد.

به گزارش شفا آنلاین، ایرج فاضل در پی ارائه برخی گزارش ‌ها در خصوص تخلفات اداری و غیر قانونی برخی از کارمندان در برخورد با مراجعان به سازمان، شامل بحث هزینه ‌های مربوط به صدور و تمدید پروانه‌ها و تحمیل بیمه ‌های غیر ضروری این مطلب را بیان کرد.

وی با اشاره به ضرورت تکریم مراجعان به سازمان نظام پزشکی(Medical System) و رعایت دقیق قانون گفت: من از تمام مراجعان و جامعه پزشکی تقاضا دارم تا کوچک ‌ترین رفتار غیر قانونی را به ما گزارش دهند و به هیچ عنوان هیچ وجهی بیشتر از مصوبات قانونی بابت دریافت خدمات نپردازند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، در پی وصول شکایتی به دفتر ریاست این سازمان مبنی بر درخواست غیر قانونی وجه برای صدور پروانه از طرف یکی از کارمندان نظام پزشکی، این کارمند بلافاصله اخراج شد و پرونده او به مراجع قضایی ارسال خواهد شد.

براساس این گزارش، تمامی هزینه‌ های قانونی صدور پروانه مطب در سایت سازمان نظام پزشکی به آدرس http://irimc.org/ موجود است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: