کد خبر: ۱۶۷۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - 2017September 20
اصغری: هیچکس به تجارت نگاه سوء ندارد و اگر این تجارت در کنار سود منطقی و عرف، با مسئولیت پذیری نیز همراه باشد که به مراتب بهتر است.
شفا آنلاین>سلامت>رئیس سازمان غذا و دارو، گفت: آشفته بازاری که در حوزه تجهیزات پزشکی بود را فراموش نکرده ایم که الان سامان یافته است.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر غلامرضا اصغری در جمع اعضای انجمن شرکت های  مهندسی پزشکی ایران و اتحادیه بازرگانان تجهیزات ایران، اظهارداشت: خدماتی که حوزه شما به کشور کرده است بسیار مقبول و منطقی بوده است و هیچکس نمی تواند زحمات شما از دهه های گذشته که کشور با مشکلات عدیده ای مثل جنگ و زلزله  مواجه بود تا کنون که شانه به شانه تکنولوژی(Technology) روز دنیا به سلامت مردم کمک می کنید؛ فراموش کند.

وی با اشاره به سرعت بالای ساخت، پیشرفت تکنولوژی، توسعه و سبقه کشورهای صنعتی در تبدیل اختراعات تجهیزات و ملزومات پزشکی به فناوری کاربردی ادامه داد: تلاش ها و زحمات امثال شما موجب شده که مردم ما از امکانات روز دنیا عقب نمانند و این در حالیست که در برخی بخش های ضروری کشور مثل عمران، راه و ترابری و کشاورزی برای رسیدن به موفقیت های اینچنینی به  تلاش هایی از جنس کوشش های شما نیاز است.

اصغری همچنین با تاکید بر اینکه هدف اصلی جلسه قبل از هر موضوع دیگری آشنایی با فعالان حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی و شنیدن دغدغه های انان بوده است، عنوان کرد: در همه موضوعات و در هرجایی از دنیا تفاوت دیدگاه و مهم تر از آن روش های گوناگون اجرا وجود دارد و طبیعی است که هر کسی استدلالات خود را دارد لذا مطالبی که به صورت پیشنهاد یا انتقاد مطرح می شود را در حال حاضر نه نفی و نه تایید می کنیم، اما در آینده نزدیک حتما بیانات معقول را در ضوابط خود اعمال و برخی دیگر را با ادله منطقی رد خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: بسیاری از سیاست ها ممکن است در مقاطع متفاوت به علت های متغیر، متفاوت باشد پس برای رسیدن به یک زبان مشترک باید تعامل کرد، توضیح داد و صبوری نمود و ما معتقدیم برای رسیدن به بهترین کارایی باید به یکدیگر مثبت نگاه کنیم.

اصغری با بیان اینکه هدف از پذیرفتن مسئولیت هر فعلی باید فقط و فقط خدمت باشد، اظهار داشت: بالاخره ما که در صف مشغول کار بودیم به خوبی آشفته بازاری که در حوزه تجهیزات پزشکی(Medical Equipment) بود را فراموش نکرده ایم، منصفانه هم اگر بخواهیم قضاوت کنیم آن رویه آشفته سامان یافته است.

اصغری در پایان خاطر نشان کرد: هیچکس به تجارت نگاه سوء ندارد و اگر این تجارت در کنار سود منطقی و عرف، با مسئولیت پذیری نیز همراه باشد که به مراتب بهتر است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: