کد خبر: ۱۶۶۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - 2017September 18
برخی از افراد برای شفاف کردن پوست یا رفع خشکی و ضایعات پوستی یا حتی پایین جلوه دادن سن و سال خود، اقدام به لایه‌برداری پوست صورت می‌کنند
شفاآنلاین>سلامت> برخی از افراد برای شفاف کردن پوست یا رفع خشکی و ضایعات پوستی یا حتی پایین جلوه دادن سن و سال خود، اقدام به لایه‌برداری پوست صورت می‌کنند. لایه‌برداری شاید به خودی خود این افراد را دچار مشکل خاصی نکند اما اشکال وقتی بروز می‌کند که مراقبت‌های بعدی را انجام نمی‌دهند و  آن جاست که لایه‌برداری برای‌شان مسأله ساز می‌شود.

به گزارش شفاآنلاین، از این رو، توجه به چند نکته مهم از بروز آسیب‌های احتمالی بعد از لایه‌برداری جلوگیری می‌کند. به گفته سوزان سروری، لایه‌برداری سبب می‌شود که سطح پوست‌تان نازک شود. طبعاً بعد از این کار استفاده از کرم و مواد آرایشی و عطر می‌تواند خطرساز باشد زیرا این مواد براحتی داخل پوست نفوذ می‌کنند، پس تا چند روز باید از این مواد دوری کنید. به‌دلیل حساس و نازک شدن پوست (Skin)بعد از هر بار استفاده از مواد شوینده، با آب فراوان همه مواد را از روی پوست پاک کنید زیرا باقی ماندن مواد شوینده روی پوست سبب خشک شدن سریع سطح صورت می‌شود.

این مشاور پوست، مو و زیبایی در ادامه می‌افزاید: برای شست‌و‌شوی صورت بهتر است از شوینده‌های گیاهی استفاده کنید، به خاطر داشته باشید بعد از شست‌و‌شو حوله یا دستمال کاغذی را محکم روی پوست نکشید و سعی کنید با گذاشتن و برداشتن مکرر سطح صورت را خشک کنید. او در خاتمه توصیه می‌کند: همیشه قبل از بیرون رفتن از خانه، با کرم ضدآفتاب صورت خود را بپوشانید و با استفاده از کلاه لبه دار جلوی تابش اشعه خورشید را بگیرید تا به پوست صورت آسیبی(Harm) نرسد.
برچسب ها: پوست ، استفاده ، سلامت
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
0
0
میشه لطفا بگید چه نوع لایه برداری برای پوست آکنه دار و پوست پرتغالی خوب است
عاطفه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
0
0
من کرم لایه بردار بزنم بعد آبرسان بزنم خوبه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: