کد خبر: ۱۶۶۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - 2017September 11
ترکیب جادویی عسل و آبلیمو دارای خواص متعددی فراتر از چربی سوزی و تسریع روند کاهش وزن است
شفا آنلاین>تغذیه>به گفته محققان، ترکیب عسل و آب لیموترش می تواند فواید متعددی برای سلامت داشته و به کاهش وزن کمک کند.

به گزارش شفا آنلاین، ترکیب جادویی عسل و آبلیمو دارای خواص متعددی فراتر از چربی سوزی و تسریع روند کاهش وزن است. در ادامه به برخی فواید این معجون اشاره می شود.

بهبود روند هضم

هر دو عسل و لیمو پتانسیل تمیز کردن روده بزرگ و خارج کردن مواد غذایی هضم نشده، سلول های روده و دیگر سموم را از بدن دارند. هضم آهسته و متابولیسم کُند می تواند به افزایش وزن کمک کند. اما داشتن یک سیستم گوارش خوب می تواند به طور موثر به شما کمک کند چربی اضافی را از بین ببرید، و مطمئن شوید که برنامه کاهش وزن شما موفق خواهد بود.

کمک به پاکسازی کبد

این حقیقت انکارناپذیر است که کبد سالم کلید سلامت بلندمدت و حفظ وزن ایده آل بدن است. کبد عضو اصلی بدن است که به تصفیه بدن کمک کرده و از اینرو پاکسازی و عملکرد مناسب آن حائز اهمیت است. وانگهی کبد عضو اصلی مسئول حفظ فرآیند هضم و کالری سوزی است.

پیشگیری از یبوست

هیچ چیز به اندازه آب گرم همراه با عسل و آبلیمو به مقابله با یبوست(Constipation) کمک نمی کند. یبوست نه تنها منجر به اضافه وزن می شود بلکه سندرم روده تحریک پذیر و دیگر مشکلات گوارشی نیز می توانند به طور قابل توجهی بر وزن فرد تاثیر گذارند. وانگهی معمولا افراد چاق یا دارای اضافه وزن از یبوست شکایت دارند.

حفظ پاکی و سلامت پوست

فواید عسل و آبلیمو متعدد است. علاوه بر موارد فوق، این ترکیب موجب تمیزی و درخشش طبیعی پوست می شود چراکه عملکرد پاکسازی آن موجب حذف مواد سمی و سایر ضایعات بدن می شود. بدین ترتیب از بروز آکنه و سایر مشکلات پوستی پیشگیری می شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: