کد خبر: ۱۶۵۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - 2017September 08
یک مسئول سازمان غذا و دارو به نداشتن مجوزهای رسمی قرص دیابت گیاهی، قرص فشار خون، قرص گیاهی لاغری و کپسول چاقی نوعی برند محصولات گیاهی پرداخت
شفاآنلاین>سلامت> یک مسئول سازمان غذا و دارو به نداشتن مجوزهای رسمی قرص دیابت گیاهی، قرص فشار خون، قرص گیاهی لاغری و کپسول چاقی نوعی برند محصولات گیاهی پرداخت.

به گزارش شفاآنلاین، امیر حسین جمشیدی - مدیر کل  نظارت بر فراورده های طبیعی سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو اظهار داشت: فرآورده های تولید شده توسط شرکت کیمیاگران راز طبیعت همانند قرص دیابت گیاهی، قرص فشار خون، قرص گیاهی لاغری و کپسول چاقی و ... هیچ گونه مجوزی اعم از تاسیس، تولید(Production)، واردات، توزیع و عرضه از این اداره کل ندارند.

بنا بر اعلام مدیر کل  نظارت بر فراورده های طبیعی سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو فرآورده های تولید شده توسط شرکت کیمیاگران راز طبیعت همانند قرص دیابت(Diabetes) گیاهی، قرص فشار خون، قرص گیاهی لاغری و کپسول چاقی و ... هیچ گونه مجوزی اعم از تاسیس، تولید، واردات، توزیع و عرضه از این اداره کل ندارند.

بنا بر این گزارش دکتر امیر حسین جمشیدی  پیرو نامه ای  که برای  معاونین غذا و داروی دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سراسر کشور ارسال کرده است از آنان خواسته است  نسبت به فرآورده های مورد اشاره از سطح عرضه اقدام لازم و فوری را انجام و نتیجه را به اداره کل متبوعش اعلام نمایند.
برچسب ها: سلامت ، فشار خون ، دیابت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: