کد خبر: ۱۶۵۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - 2017September 07
دو کلینیک دیگر در تهران یکی در غرب تحت عنوان نظام مافی داشته که تنها خدمات توانبخشی در آن ارائه می‌شود و مرکز اسماء نیز در منطقه یوسف‌آباد در همین حوزه فعال هستند.

شفا آنلاین>سلامت>رئیس دانشگاه علوم بهزیستی(Welfare Sciences) و توانبخشی از راه اندازی ۲ کلینیک جامع توانبخشی در پایتخت خبر داد و گفت: این دو مرکز در منطقه منیریه و یافت آباد فعال خواهد شد.

به گزارش شفا آنلاین،حمیدرضا خرم خورشید گفت: در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی علاوه بر اینکه به حوزه آموزش توجه شده در حوزه ارائه خدمات نیز اقداماتی صورت گرفته و در حال حاضر بیمارستان رفیده در قیطریه تهران فقط خدمات توانبخشی ارائه می‌دهد و حتی اتاق عمل این بیمارستان تنها اعمال جراحی در ارتباط با توانبخشی انجام می‌دهد. 

خرم خورشید، گفت: دو کلینیک دیگر در تهران یکی در غرب تحت عنوان نظام مافی داشته که تنها خدمات توانبخشی در آن ارائه می‌شود و مرکز اسماء نیز در منطقه یوسف‌آباد در همین حوزه فعال هستند.

رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی افزود: طی سه سال گذشته توجه زیادی به حوزه توانبخشی کرده‌ایم و کمبودها در این زمینه احصاء شده لذا بر همین اساس در مرکز تهران در خیابان منیریه یک مرکزی اختصاصی به نام اخوان برای توانبخشی با زیربنای حدود 9 هزار مترمربع در حال ساخت بوده و در واقع کلینیک جامع و بیمارستان توانبخشی خواهد شد.

وی بیان داشت: ساخت این مرکز از سال گذشته آغاز شده و حدود 35 درصد پروژه پیشرفت داشته و اگر اعتبارات لازم در اختیار قرار گیرد طی دو سال آینده مرکز اخوان تجهیز و راه‌اندازی خواهد شد.

خرم خورشید خاطرنشان کرد: همچنین در منطقه یافت‌آباد زمینی از شهرداری در اختیار ما قرار گرفته و قرار شده کلینیک جامع توانبخشی نیز در این جا با زیربنایی حدود 4 هزار مترمربع افتتاح شود البته در ارتباط با توانبخشی باید تمام ارگان‌های ذیربط همکاری کنند و این مسأله تنها وظیفه وزارت بهداشت نیست و بنیاد جانبازان، بهزیستی، هلال‌احمر و... نیز در این راستا نقش دارند.

برچسب ها: پایتخت ، سلامت ، بهزیستی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: