کد خبر: ۱۶۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - 2017September 03
وزیر بهداشت در احکام جداگانه‌ای، دکتر زالی، دکتر ضیایی، دکتر ظفرقندی، دکتر جعفریان و دکتر ایمانیه را به عنوان نماینده خود در شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصوب کرد

شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت در احکام جداگانه‌ای، دکتر زالی، دکتر ضیایی، دکتر ظفرقندی، دکتر جعفریان و دکتر ایمانیه را به عنوان نماینده خود در شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصوب کرد.

به گزارش شفا آنلاین، در متن احکام دکتر هاشمی وزیر بهداشت خطاب به دکتر علیرضا زالی استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر سیدامیرمحسن ضیایی استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر محمدرضا ظفرقندی استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر علی جعفریان دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتر سیدمحمدهادی ایمانیه استاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز آمده است: " شورای آموزش پزشکی و تخصصی یکی از ارکان اساسی نظام آموزش عالی و متولی آموزش پزشکی و تخصصی بالینی در حوزه علوم پزشکی است و وظیفه خطیر ارتقای کیفیت آموزش پزشکی در رشته‌های تخصصی از طریق نظارت بر واحدهای آموزشی و برگزاری آزمون‌های مرتبط را به عهده دارد.

بدون شک حضور اساتید برجسته‌ای مانند  حضرتعالی که سال‌ها در زمینه‌های اجرایی و آموزشی دارای تجربیات ارزشمندی هستید، در این شورا می‌تواند در استحکام تصمیمات و اتخاذ سیاست‌های مدبرانه بسیار مؤثر باشد. لذا با عنایت به تخصص، تعهد و سوابق برجسته، حضرتعالی را به سمت نماینده وزیر در شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصوب می‌نمایم.

امیدوارم با حضور جنابعالی در این شورا و با همکاری سایر اعضاء، شاهد ارتقای سطح کیفی آموزش پزشکی در رشته‌های تخصصی بالینی در  کشور باشیم.

توفیق روزافزون شما را در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در جهت خدمت به ملت شریف ایران از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم".

وزیر بهداشت در پیام‌های جداگانه‌ای از اعضای نمایندگان سابق خود در شورای آموزش پزشکی و تخصصی تقدیر و تشکر کرد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: