کد خبر: ۱۶۴۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - 2017August 31
به مناسبت هفته دولت سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت به همدان سفر کرده تا چندین پروژه در حوزه بهداشت و درمان افتتاح کند

شفا آنلاین>سلامت>بیمارستان آیت‌الله قدوسی شهرستان نهاوند با حضور وزیر بهداشت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شفا آنلاین، منطقه همدان، دکتر حسن قاضی‌زاده‌ هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز به منظور بررسی و افتتاح بیمارستان(Hospital) 184 تختخوابی وارد نهاوند شد و پس از افتتاح این بیمارستان، از بخش‌های مختلف آن بازدید به عمل آورد.

لازم به ذکر است به مناسبت هفته دولت سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت به همدان سفر کرده تا چندین پروژه در حوزه بهداشت و درمان افتتاح کند.

قاضی زاه هاشمی قرار است در سفر خود به استان مرکز سوانح سوختگی واقع در بیمارستان بعثت شهر همدان و بیمارستان قائم(عج) اسدآباد را افتتاح کند.

بخش آنژیوگرافی(angiography) قلب و عروق بیمارستان فرشچیان همدان و احداث و تجهیز طرحهای بهداشتی از دیگر طرحهای قابل افتتاح توسط وزیر بهداشت است.

افتتاح نخستین مرکز طب سنتی منطقه غرب کشور در همدان و آغاز ساخت کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی از دیگر طرحها به شمار می آید.

وزیر بهداشت رأس ساعت 16 در جلسه شورای اداری و جشنواره سلامت حضور می‌یابد سپس در ساعت 18 در جمع خبرنگاران استان همدان می‌رود تا پاسخگوی سوالات آنها باشد

قاضی‌زاده‌هاشمی ساعت 20 در گفتگوی ویژه خبری سیمای مرکز همدان نیز به سخنرانی می‌پردازد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: