کد خبر: ۱۶۲۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - 2017August 13
سلمان خدادای با اشاره به معرفی مجدد دکتر هاشمی برای تصدی وزارت بهداشت در دولت دوازدهم، گفت: رئیس جمهور کار خوبی کردند که دکتر هاشمی را مجددا معرفی کردند، اما باید موانع اجرای طرح تحول برطرف شود تا به گذشته برنگردیم.
شفاآنلاین>سلامت>عضو کمیسیون اجتماعی مجلس؛ آثار اجرای طرح تحول سلامت را برای مردم و کشور، موثر دانست و در عین حال خواستار رفع موانع پیش روی تدوام این طرح در دولت دوازدهم شد.

به گزارش شفاآنلاین،سلمان خدادای با اشاره به معرفی مجدد دکتر هاشمی برای تصدی وزارت بهداشت(ministry of health) در دولت دوازدهم، گفت: رئیس جمهور کار خوبی کردند که دکتر هاشمی را مجددا معرفی کردند، اما باید موانع اجرای طرح تحول برطرف شود تا به گذشته برنگردیم.

وی ادامه داد: در دولت های قبل از دولت یازدهم مردم وقتی به بیمارستان ها مراجعه می کردند، باید دارو و تجهیزات گران قیمت را خودشان برای بیمار و با هزینه های بسیار گزاف تهیه می کردند که خوشبختانه دکتر هاشمی با اجرای طرح تحول سلامت این مشکل را برطرف کرد اما باید مراقب باشیم که دوباره به عقب برنگردیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص لیست وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم گفت: با توجه به اینکه ۵۰ درصد لیست پیشنهادی همان وزرای قبلی هستند یک گام جلوتر هستیم اما در خصوص وزرای جدید پیشنهاد شده نظر خیلی مثبتی ندارم.مهر

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: