کد خبر: ۱۶۲۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - 2017August 09
عضو کمیسیون صنایع و معادن
محمد رضا منصوری اظهار داشت: وزیر بهداشت از جمله وزرایی است که با جان و دل برای ارتقای بهداشت و درمان مردم کار کرد و جز شخص وی کسی نمی تواند سکاندار وزارت بهداشت باشد.
شفاآنلاین>سلامت>عضو کمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه با توجه به دستاوردهای نظام سلامت، وزیر بهداشت «رای اعتماد» بالایی می‌آورد، تصریح کرد: وزیر بهداشت از جمله وزرای بسیار موفق دولت یازدهم بود و با توجه به روحیه جهادی، مردمی بودن و تغییر و تحولات مثبتی که به مدد تلاش های بی دریغ دکتر هاشمی در عرصه بهداشت و درمان کشور رخ داده است، به اعتقاد من مجلس به طور قطع به وی رای اعتماد خواهد داد.

به گزارش شفاآنلاین،محمد رضا منصوری  با تاکید بر این که تلاش های وزیر بهداشت در جهت بهبود حوزه بهداشت و درمان کشور غیر قابل انکار است، افزود: پیش از اجرای طرح تحول سلامت، شرایط بسیار ناگواری وجود داشت و مردم علاوه بر رنج بیماری، رنج هزینه های بی حد و حصر درمان را نیز به دوش کشیده و بسیاری از آن ها قادر به پرداخت مخارج درمان خود نبودند. تعرفه های درمانی به حدی بالا بود که مردم از بانک ها وام دریافت می کردند یا خانه یا سایر دارایی های خود را به فروش می رساندند تا بیمارشان تحت عمل جراحی یا سایر درمان های ضروری قرار گیرد، اما الان شرایط عوض شده است. 

وی ادامه داد: در مواردی برخی بیماران به دلیل شرایط ویژه ای که داشتند باید با آمبولانس به بیمارستان مجهز منتقل می شدند، اما به دلیل نبود آمبولانس، مردم با خودروهای شخصی خود بیماران را به مراکز درمانی منتقل می کردند، اما برخی بیماران در میانه راه و به خاطر نبود مراقبت های ویژه پزشکی (Medical Specialist Care)جان خود را از دست می دادند. 

عضو کمیسیون صنایع و معادن عنوان کرد: اما پس از اجرای طرح تحول سلامت، نه تنها بسیاری از خدمات و امکانات پزشکی و درمانی در اختیار مردم قرار گرفت، بلکه هزینه های پرداختی از جیب مردم به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کرد که از این بابت از دولت و دکتر هاشمی سپاسگذاریم.

منصوری اظهار داشت: وزیر بهداشت از جمله وزرایی است که با جان و دل برای ارتقای بهداشت و درمان مردم کار کرد و جز شخص وی کسی نمی تواند سکاندار وزارت بهداشت باشد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: