کد خبر: ۱۶۰۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - 2017July 26
فاصله کمی که بین تعداد آرای نفر دهم و یازدهم وجود دارد، می تواند این شبهه را به دنبال داشته باشد که شاید بر اثر خستگی و اینکه دو نفر آرا را شمارش کرده اند، خطایی صورت گرفته باشn
شفا آنلاین>سلامت>نفر یازدهم انتخابات نظام پزشکی در شهر تهران، خواستار بازشماری آرای پایتخت شده و معتقد است که می تواند اشتباهی در شمارش صورت گرفته باشد.

به گزارش شفا آنلاین،کوروش شمیمی اظهارداشت: در فرصت قانونی، اعتراض خود را نسبت به بازشماری آرای انتخابات نظام پزشکی(Medical System) در تهران به هیات نظارت اعلام کرده ام و منتظر جواب هستم.

وی با عنوان این مطلب که فاصله نفر دهم و یازدهم در انتخابات نظام پزشکی تهران تنها ۸ رای است، افزود: فاصله کمی که بین تعداد آرای نفر دهم و یازدهم وجود دارد، می تواند این شبهه را به دنبال داشته باشد که شاید بر اثر خستگی و اینکه دو نفر آرا را شمارش کرده اند، خطایی صورت گرفته باشد.

این جراح عمومی در عین حال اظهارداشت: البته می تواند مشکلی در شمارش آراء به وجود نیامده باشد ولی بنده اعتراض کرده ام و می بایست آراء بازشماری شود.

شمیمی با تاکید بر اینکه اعتراض به نحوه شمارش حق کاندیداست، تصریح کرد: تاکنون پاسخ به اعتراض بنده نداده اند و همچنان منتظر هستم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: