کد خبر: ۱۶۰۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - 2017July 25
یکی از مشکلات طرح تحول نظام سلامت این است که منابع پایداری ندارد به همین دلیل کمیسیون بهداشت این موضوع را در دستور کار قرار می‌دهد که بررسی کند تا آن منابعی که به طور کلی برای بودجه دیده شده است، اما محقق نشده پیگیری شود و اگر نیاز است منابع جدیدی اضافه شود

شفا آنلاین>سلامت>یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلات طرح تحول نظام سلامت این است که منابع پایداری ندارد.

به گزارش شفا آنلاین،عباسعلی پوربافرانی در خصوص طرح تأمین منابع پایدار برای حوزه سلامت در کمیسیون بهداشت مجلس، اظهار داشت: قرار است موضوع تأمین منابع پایدار در کمیسیون بهداشت بررسی شود و مجلس به این سمت پیش برود که برای استفاده از دستاوردهای طرح تحول نظام سلامت و همچنین تحقق منویات مقام معظم رهبری برای درمان مناسب مردم که دغدغه‌ای دیگری به‌جز بیمارداری نداشته باشند چالش‌ها و نواقص طرح رفع شود.

وی افزود: یکی از مشکلات طرح تحول نظام سلامت این است که منابع پایداری ندارد به همین دلیل کمیسیون بهداشت این موضوع را در دستور کار قرار می‌دهد که بررسی کند تا آن منابعی که به طور کلی برای بودجه دیده شده است، اما محقق نشده پیگیری شود و اگر نیاز است منابع جدیدی اضافه شود که بتواند به ادامه اجرای طرح تحول سلامت کمک کند به شرط رفع چالش‌ها و نواقص.

نماینده مردم نائین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: می‌توانیم از بخشی از درآمدهای پایدار کشور برای طرح تحول سلامت استفاده کنیم تا همه مردم منتفع شوند. امیدواریم که نواقص و چالش‌های این طرح رفع شود و منابع آن‌هم تأمین شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: