کد خبر: ۱۵۸۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۰ - ۲۱ تير ۱۳۹۶ - 2017July 12
این جلسه با حضور وکیل سازمان نظام پزشکی و نمایندگان حقوقی وزارت بهداشت با حضور متهم و وکیل او در شعبه ۱۰۵۷ کارکنان دولت برگزار شد
شفا آنلاین>سلامت>در پی درخواست شکایت مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی ایران از موسسه آرمان مدیا جلسه رسیدگی به اتهام این موسسه بابت ساخت کلیپ توهین و افترا به پزشکان در شعبه ۱۰۵۷ کارکنان دولت برگزار شد.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر رضا لاری پور مدیر کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی(Ministry of Health) ایران به تشریح جزئیات جلسه دادگاه پرداخت و گفت: این جلسه با حضور وکیل سازمان نظام پزشکی و نمایندگان حقوقی وزارت بهداشت با حضور متهم و وکیل او در شعبه ۱۰۵۷ کارکنان دولت برگزار شد.

وی افزود: با توجه به شکوائیه و مستندات موجود و پس از قرائت کیفرخواست و دفاعیات وکلا در نهایت متهم به قبول اشتباه در بکار بردن کلمه نادرست «دزد» خطاب به جامعه پزشکی(Medical Society) و اظهار ندامت تقاضای گذشت از شکات را داشت.

لاری پور اظهار داشت: در نهایت مقرر شد متهم به صورت کتبی نامه ای خطاب به سازمان نظام پزشکی و وزارت بهداشت ارسال نماید و در نهایت دادگاه با اعلام ختم رسیدگی پایان یافت تا متعاقبا اعلام رای نماید.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: