کد خبر: ۱۵۸۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۵ - ۱۸ تير ۱۳۹۶ - 2017July 09
خمیردندان‌ها برای بسیاری از اشیا نقش یک پاک کننده یا جلا دهنده قوی را بازی می‌کنند. البته خمیردندان‌هایی که به شکل ژل نیستند.

به گزارش شفا آنلاین: به نقل از gizmodo نکته‌هایی در خصوص استفاده از خمیردندان را مطالعه کنید.


جلا دادن جواهرات: کافی ست بخش‌های فلزی جواهرها را با استفاده از مسواک و خمیردندان شستشو داده و سپس با استفاده از یک پارچه نرم، پاک کرده و صیقل دهید. توجه به این نکته حائز اهمیت است که نباید به منظور حل کردن خمیردندان، جواهر را داخل آب بگذارید. همچنین مراقب مرواریدها باشید. خمیردندان می‌تواند به سطح خارجی مروارید صدمه وارد کند.


پاک کردن نقاشی‌های روی دیوار: برای پاک سازی خطوط رنگی از دیوار، اندکی خمیردندان بر روی یک اسفنج مرطوب ریخته و دیوار را به آرامی با آن پاک کنید.


استفاده از خاصیت ضد بخار خمیردندان: مقداری خمیردندان را به آرامی داخل شیشه (عینک شنا، ماسک غواصی، شیشه کلاه یا عینک موتور سیکلت و …) بمالید و سپس آن را به حدی که آثار سفید رنگ خمیردندان محو شوند، شستشو دهید.


پاکسازی جای جوشها: برای رفع اثر جوش‌های صورت، قبل از خواب، روی جوش‌ها را به آرامی با خمیردندان بپوشانید و صبح هنگام، صورتتان را بشوئید. از این تکنیک می‌توانید برای پاکسازی اثر گزش حشرات نیز استفاده کنید.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: