کد خبر: ۱۵۶۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - 2017June 21
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی
سیدتقی نوربخش تعامل مستمر و ارتباط همیشگی با اقشار مختلف مردم را ویژگی مشترک این سازمان و اهالی سینما و اصحاب رسانه دانست .
شفاآنلاین>اجتماعی>مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: انتظار داریم موضوعات مربوط به تامین اجتماعی به عنوان دغدغه ای برای تمام هنرمندان کشور شود و به تولید آثار هنری در این حوزه بپردازند.

به گزارش شفاآنلاین،سیدتقی نوربخش سه شنبه شب در مراسم اکران فیلم سینمایی آپاندیس؛ تعامل مستمر و ارتباط همیشگی با اقشار مختلف مردم را ویژگی مشترک این سازمان و اهالی سینما و اصحاب رسانه دانست .
نوربخش اظهار کرد: ما مشترکات زیادی با اهل هنر و قلم داریم. همه ما مردم را دوست داریم و عموم مردم مخاطبان ما هستند.
وی ادامه داد: فیلم آپاندیس یک اثر هنری خوب و برجسته است و یکی از موضوعات مبتلابه روز را به تصویر می کشد و موضوع اجتماعی روز را مورد بررسی قرار می دهد.
نوربخش با بیان اینکه تامین اجتماعی سازمانی اجتماعی و اقتصادی است که نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد، گفت: تامین خدمات درمانی مورد نیاز درمان نیمی از مردم کشور و همچنین معیشت بازنشستگان و مستمری بگیران که همراه با اعضای خانواده به پنج میلیون نفر می رسند، نیز بر عهده این سازمان است.
وی اضافه کرد: سازمان تامین اجتماعی متعلق به خود مردم است و با سرمایه آنان شکل گرفته و به آنان خدمت می کند.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به سابقه بیش از ٦٠ ساله این سازمان، اظهار داشت: پیشینه سازمان تامین اجتماعی به سال ١٣٣٢ باز می گردد و با توسعه خدمات در حال حاضر ١٨ نوع خدمت به جامعه هدف ارائه می شود.
نوربخش ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی در دولت های نهم و دهم شرایط خوبی نداشت و با مسائل حاشیه ای آلوده شده بود. یکی از حاشیه هایی که برای این سازمان ایجاد شده بود انتشار روزنامه برای پیگیری اهداف سیاسی خاص بود.
وی افزود: به همین دلیل در ابتدای دولت تدبیر و امید انتشار روزنامه متوقف شد و ما به این فکر کردیم که همه رسانه ها و روزنامه های کشور (Media and newspapers of the country)رسانه سازمان تامین اجتماعی هستند و در این دوره ارتباطی صمیمانه و توام با صداقت با رسانه ها داشتیم.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی شفافیت و نقدپذیری را از مهمترین ویژگی های این سازمان برشمرد و گفت: سازمان تامین اجتماعی متعلق به مردم است باید از شفافیت برخوردار باشد. از اصحاب رسانه(Media companions) قدردانی می کنیم که با تعامل سازنده و توجه کافی به این سازمان امکان شفافیت و پاسخگویی را فراهم می کنند.
سازمان تامین اجتماعی اکنون 42 میلیون بیمه شده دارد.
اکران فیلم سینمایی آپاندیس سه شب با حضور جمعی از مدیران مسئول، سردبیران و خبرنگاران حوزه تامین اجتماعی، پیشکسوتان مطبوعات و عوامل ساخت این فیلم سینمایی در مجتمع سینمایی کوروش برگزار شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: