کد خبر: ۱۵۵۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶:۱۵ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - 2017June 16
* دارویی که به راستی افزایش‌دهنده میل و قوای جنسی باشد، وجود ندارد و اکثر ترکیباتی که تحت این عنوان در بازار دارویی موجودند، صرفا اثر پلاسبو (دل خوش‌کنک و تلقینی) روی فرد دارند.
شفا آنلاین:این روزها یکی از رایج‌ترین سوالاتی که از متخصصان فعال در حوزه جنسی پرسیده می‌شود این است که دارویی وجود دارد که میل جنسی‌ام را زیاد کند یا باعث تقویت بنیه جنسی‌ام شود؟! اگر شما نیز این سوال را در ذهن دارید و به دنبال اکسیری از برای حیات جنسی خود می‌گردید، به نکاتی که دکتر بهاره صباغ‌ابریشمی، روانپزشک  و سکس‌تراپیست  و زوج‌درمانگر در این خصوص  توجه کنید.

به گزارش شفا آنلاین:* دارویی که به راستی افزایش‌دهنده میل و قوای جنسی باشد، وجود ندارد و اکثر ترکیباتی که تحت این عنوان در بازار دارویی موجودند، صرفا اثر پلاسبو (دل خوش‌کنک و تلقینی) روی فرد دارند.

* تنها یکی از هزاران علت کاهش میل جنسی افراد کمبود ویتامین‌ها و ریزمغذی‌هاست، علل دیگر باید حتما با ملاقات با یک روانپزشک خوب بررسی و تشخیص داده شوند.

* از جمله ریزمغذی‌ها و ویتامین‌هایی که می‌تواند روی هورمون تستوسترون و تقویت میل جنسی موثر باشد، می‌توان به ترکیبات حاوی جینسینگ، ویتامین E (مغزهای روغنی، اسفناج، آووکادو، روغن زیتون، بروکلی) و زینک (گوشت خصوصا گوشت سفید، حبوبات، بادام زمینی) و ویتامین A (سیب، طالبی، آناناس، مرکبات، گوجه‌فرنگی، فلفل دلمه) اشاره کرد.

* سکس‌تراپی علمی است که بیشتر از آنکه متکی به دارو باشد، بر اصلاح شناخت افراد و رفتار درمانی استوار است و از این طریق به رفع  مشکلات جنسی می‌پردازد.سلامانه

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: