کد خبر: ۱۵۵۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - 2017June 11
بررسی مشکل کمبود متخصص زنان در کشور با حضور مسؤلان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی تنها دستور کار امروز کمیسیون بهداشت و درمان به شمار می رفت
شفا آنلاین>سلامت>نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از بررسی مشکل کمبود متخصص زنان در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،محمد حسین قربانی در تشریح دستور کار امروز یکشنه (21 خردادماه) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، افزود: بررسی مشکل کمبود متخصص زنان در کشور با حضور مسؤلان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی تنها دستور کار امروز کمیسیون بهداشت و درمان به شمار می رفت.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سهمیه های تخصصی از جمله سهمیه زنان در دانشگاه علوم پزشکی و کمبود نیروی انسانی متخصص در نقاط مختلف کشور از موضوعاتی بود که موجب گلایه مندی جمعی از نمایندگان بود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: در این نشست عنوان شد که نبود نیروی انسانی و پزشک متخصص در برخی نقاط کشور باعث شده وضعیت دسترسی به پزشکان سخت شود که در نهایت بیماران را با مشکل مواجه می کند.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: قرار شد برای رفع این معضل نشستی با مسئولان مربوطه برگزار شود تا اقداماتی برای بهبود وضعیت شکل گیرد
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: