کد خبر: ۱۵۴۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - 2017May 31
تفاهم نامه همکاری در حوزه سلامت اجتماعی بین بانک قرض الحسنه مهر ایران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به امضای مرتضی اکبری مدیرعامل بانک و سید محمدهادی ایازی معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت رسید.

شفا آنلاین>سلامت>تفاهم نامه همکاری در حوزه سلامت اجتماعی(social health) بین بانک قرض الحسنه مهر ایران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به امضای مرتضی اکبری مدیرعامل بانک و سید محمدهادی ایازی معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت رسید.

به گزارش شفا آنلاین، تفاهم نامه همکاری در حوزه سلامت اجتماعی بین بانک قرض الحسنه مهر ایران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به امضای مرتضی اکبری مدیرعامل بانک و سید محمدهادی ایازی معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت رسید.

همکاری فی مابین در زمینه‌های توسعه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی در چارچوب مسئولیت های اجتماعی معاونت اجتماعی وزارت بهداشت و ضوابط، مقررات و بخشنامه‌های داخلی بانک قرض الحسنه مهر ایران و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از موضوعات اصلی این تفاهم نامه است.

ایازی معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت در مراسم انعقاد این تفاهم نامه، گفت: افراد بیمار از جمله اقشاری هستند که در معرض مشکلات عدیده مالی قرار می‌گیرند که خوشبختانه با اجرای طرح تحول سلامت جامعه بخش عمده‌ای از مسائل حل شده است ولی همچنان هزینه‌هایی به افراد ضعیف متحمل می‌شود که می‌توانیم نقش حمایتی از آنان را بر عهده داشته باشیم.

ایازی اظهارداشت: بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی می‌توانند در چارچوب مسئولیت‌های اجتماعی خود از این اقشار حمایت کنند، همچنین افزایش تعاملات بانکی در حوزه قرض‌الحسنه به منظور ارائه خدمات شایسته تر به نیازمندان واقعی جامعه، سطح معنوی اقدامات صورت گرفته را افزایش خواهد داد.

وی با اشاره به ظرفیت مناسب بانک قرض الحسنه مهر ایران در حوزه سلامت(Health) و درمان جامعه افزود: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌تواند در حوزه‌های خیریه سلامت، ارائه خدمت به مددجویان تحت پوشش و نیازمندانی که در تامین هزینه‌های درمان با مشکل روبرو می‌شوند، تعامل با باشگاه خیرین سلامت، پرداخت تسهیلات به کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی، بیمارستان‌ها و مراکز خدمات درمانی و … کمک رساند.

مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران همچنین در این خصوص گفت: یکی از سیاست‌ها و اهداف اصلی این بانک توجه و اهتمام جدی به موضوع مسئولیت‌های اجتماعی است.

وی افزود: با هدف گسترش تعاملات بانکی و انعقاد تفاهم نامه بین بانک قرض الحسنه مهر ایران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گرد هم آمدیم تا بتوانیم با استفاده از طرح‌های تسهیلاتی و امکانات این بانک در حوزه سلامت خدمات مطلوبی را ارائه کنیم.

اکبری ضمن ابراز آرزوی قبولی طاعات و عبادات ماه مبارک رمضان برای همگان افزود: بسیار خرسندیم که این تفاهم نامه برپایه نیاز جدی کشور در حوزه سلامت تنظیم شده و در ماه مبارک رمضان که سرشار از خیر و برکت است، توسط طرفین امضاء می‌شود.

مرتضی اکبری با تشریح سبد محصولات و طرح‌های تسهیلاتی این بانک تصریح کرد: امیدواریم خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز کمک رسان اهداف و برنامه‌های وزارت بهداشت در حوزه سلامت باشد و افراد بیشتری با استفاده از این امکانات بتوانند مشکلات مالی خود در زمینه درمان و ارتقاء سلامت جامعه را برطرف کنیم.

وی با اشاره به تفاوت بدنه و ساختار بانک قرض الحسنه مهر ایران با سایر بانک‌های کشور ادامه داد: فعالیت‌های این بانک در جهت رفع نیازمندی‌های جامعه می‌باشد و سهامداران، دولت و کارکنان این مجموعه به هیچ وجه تفکر تامین و ایجاد سود را ندارند واز همه خیرین کشور در حوزه‌های گوناگون دعوت می‌کنیم که با تمرکز بخشی از حساب‌های جاری خود در این بانک ذخیرساز پوشش بیشتری از آحاد جامعه باشند.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: ماموریت مقدس بانک در راستای ترویج فرهنگ قرض الحسنه باعث شده تا همکاران ما در بانک با همت و جدیت بیشتری برای رفع نیاز جامعه حداکثر تلاش خود را به کار گیرند به نحوی که با جلب رضایت مشتریان و اقدامات مطلوب و موثر انجام شده در 2 ماه ابتدای سال جاری موفق به رشد 8 درصدی منابع بانک شده‌ایم که جذب این حجم از منابع قرض الحسنه در این مدت زمانی برای شبکه بانکی کشور بی بدیل است.

برچسب ها: سلامت ، بهداشت ، بانکی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: