کد خبر: ۱۵۳۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - 2017May 28
تعدادی از نمایندگان طرحی درباره تامین اجتماعی همگانی برای همه آحاد مردم تهیه کردند که بر اساس آن همه افراد جامعه از ۱۸ سال تا ۶۲ سال می توانند از بیمه تامین اجتماعی همگانی برخوردار شوند

شفا آنلاین>سلامت>سخنگوی کمیسیون بهداشت(Hygiene) و درمان مجلس از تشکیل کمیته ای برای بررسی طرح تامین اجتماعی همگانی خبر داد و گفت که در صورت تصویب نهایی این طرح همه افراد از سن ۱۸ تا ۶۲ سال می‌توانند از بیمه تامین اجتماعی همگانی برخوردار شوند.

به گزارش شفا آنلاین،محمد نعیم امینی فرد در توضیح جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: تعدادی از نمایندگان طرحی درباره تامین اجتماعی همگانی برای همه آحاد مردم تهیه کردند که بر اساس آن همه افراد جامعه از ۱۸ سال تا ۶۲ سال می توانند از بیمه تامین اجتماعی همگانی برخوردار شوند.

وی ادامه داد:  با توجه به کمبود منابع مالی در اغلب صندوق های بیمه ای مقرر شد  کمیته ای با حضور جمعی از اعضای کمیسیون بهداشت و مسئولان مربوطه برای بررسی این طرح اعلام نظرش به کمیسیون تشکیل شود.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به بررسی اعتراضات  پاتولوژیست ها در جلسه این کمیسیون مبنی بر ورود غیر متخصص ها به حوزه کاریشان گفت که در این رابطه نیز  مقرر شد کمیته‌ای در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تشکیل شود تا در صورت نیاز اقدامات قانونی را انجام داد.

امینی فرد در پایان گفت که در  این جلسه همچنین  لایحه موافقتنامه همکاری در زمینه پیگیری و واکنش به شرایط اضطراری در دریای خزر به تصویب کمیسیون رسید.

برچسب ها: بهداشت ، کمیسیون ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: