کد خبر: ۱۵۳۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - 2017May 24
محمد وحدتی هلان آسایش مردم و بخصوص اقشار کم درآمد در حوزه بهداشت و درمان را نتیجه اجرای طرح تحول سلامت دانست و افزود: پس از طرح تحول، کاهش پرداختی ها با تغییر قابل توجهی مواجه شد و هم اکنون روستایی ها سه و شهری ها شش درصد می پردازند.
شفاآنلاین>سلامت>عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به این که با اجرای طرح تحول سلامت، خانه تکانی اساسی در نظام بهداشت و درمان ۳۸ ساله کشور انجام شد، گفت: ما به تداوم این خانه تکانی نیاز داریم و معلوم نبود اگر فرد دیگری به جای دکتر روحانی سکان اجرایی کشور را در اختیار می گرفت، طرح تحول سلامت به چه عاقبتی دچار می شد.

به گزارش شفاآنلاین،محمد وحدتی هلان آسایش مردم و بخصوص اقشار کم درآمد در حوزه بهداشت و درمان را نتیجه اجرای طرح تحول سلامت دانست و افزود: پس از طرح تحول، کاهش پرداختی ها با تغییر قابل توجهی مواجه شد و هم اکنون روستایی ها سه و شهری ها شش درصد می پردازند. با پیروزی دکتر روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، امیدواریم طرح تحول سلامت به شکل کامل اجرا و آرامش ایجاد شده در سیستم بهداشت و درمانی کشور (Healthcare system)همچنان تداوم پیدا کند.

وی ادامه داد: توقف طرح تحول سلامت به دلیل مطالبات ایجاد شده در میان مردم غیر ممکن است و اگر دولت دوازدهم، ماهیت این طرح را نمی پذیرفت و یا به هر دلیلی آن را متوقف می کرد، باعث بروز مشکلات جدی اجتماعی در سطح جامعه می شد، اما خوشبختانه و با روی کار آمدن دکتر روحانی، امید بسیار زیادی داریم که همچنان مردم با مشکل خاصی در بحث دسترسی به خدمات بهداشت و درمان مواجه نشوند.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس به ضرورت رفع برخی اشکالات طرح تحول سلامت اشاره کرد و گفت: امیدواریم در طول چهار سال پیش رو، کمبود اعتبارات مالی و نواقص طرح مرتفع شده  و همه کادر درمان به حق و حقوق قانونی خود دست پیدا کنند. در صورت محقق شدن این امر، مطلوب تر از گذشته، خدمات درمانی به مردم ارائه خواهند کرد. 

وحدتی هلان همچنین با اشاره به حضور پرشمار مردم در دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: مردم هر بار که با مشکلاتی بخصوص در حوزه بین الملل مواجه شده و دولت های قدرتمند تصمیم می گیرند حق و حقوق آن ها را پایمال کنند، با قدرت پای صندوق های رای حاضر شده و با آرای خود به این تهدیدها پایان داده اند.سلامت آنلاین

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: