کد خبر: ۱۵۲۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017May 21
در پیام تبریک محمد شریفی مقدم دبیرکل خانه پرستار، آمده است: جامعه بزرگ پرستاری کشور بار دیگر همراه و هم صدا با مردم فهیم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با شور و شعوری فزاینده شرکت نموده و با انتخاب استمرار دولت تدبیر و امید، برگ زرّین دیگری به افتخارات جمهوری اسلامی ایران افزودند.
شفاآنلاین>جامعه پزشکی>دبیرکل خانه پرستار در پیامی، ضمن تبریک انتخاب دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهور منتخب دولت دوازدهم، گفت: جامعه پرستاری در انتظار روزهای روشن است.

به گزارش شفاآنلاین، در پیام تبریک محمد شریفی مقدم دبیرکل خانه پرستار، آمده است: جامعه بزرگ پرستاری کشور بار دیگر همراه و هم صدا با مردم فهیم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با شور و شعوری فزاینده شرکت نموده و با انتخاب (election)استمرار دولت تدبیر و امید، برگ زرّین دیگری به افتخارات جمهوری اسلامی ایران افزودند.

  1. خانه پرستار ایران به عنوان تنها تشکل سیاسی مرجع پرستاری، این مشارکت حماسی، عظیم و گسترده مردم را به مقام معظم رهبری تبریک عرض نموده و پیروزی قاطع حضرتعالی را به ملت شریف ایران به ویژه همکاران گروه پرستاری (Department of Nursing)کشور تهنیت عرض می نماید.

امید است کم توجهی ها، بی مهری ها و دوران سختی که در دولت یازدهم بر پرستاری گذشت با توجهات ویژه حضرتعالی در دولت دوازدهم از حافظه پرستاری کشور پاک شود و روزهای روشنی پیش روی پرستاری داشته باشیم.
از خداوند متعال، استمرار سلامتی و موفقیت حضرتعالی و سربلندی و بهروزی دولت و ملت ایران اسلامی در ظل توجهات حضر ولی عصر (عج) را خواستارم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: