کد خبر: ۱۵۲۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۵ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - 2017May 27
عضو شورای عالی نظام پزشکی کشور اعلام کرد:
شفاآنلاین:عضو شورای عالی نظام پزشکی با اشاره به عملکرد خوب سازمان نظام پزشکی ضمن انتقاد از هجمه به پزشکان گفت: پزشکانی که ناجوانمردانه هدف انتقادها قرارمی گیرند همان پزشکانی هستند که در 8 سال دفاع مقدس حضوری حماسه سازداشته و همواره در خدمت به بیماران هستند. ولی متاسفانه برخی با یک خطا آن را به کل جامعه پزشکی تعمیم می دهند و از فداکاری های آنان چشم پوشی می کنند.

دکتر محمد حسین بدخش در آستانه انتخابات سازمان نظام پزشکی پیرامون عملکرد این سازمان و نقاط ضعف و قوت آن به شفاآنلاین گفت: در مورد عملکرد این سازمان در بخش هیأت ها که خودم در آن مسوولیت دارم باید بگویم که عملکرد ما عملکرد خوبی بوده ضمن اینکه توانستیم واقعاً بیماران را به همه مسایل ارجح بدانیم.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی کشور اظهار کرد: در سازمان نظام پزشکی با هر پزشکی که متخلف بوده  برخورد کرده ایم و محرومیت ازطبابت هم داده ایم.همه این موارد به دلیل این بوده که نظام پزشکی به سمت نظم و نسق درستی پیش می رود و می توان گفت که هیأت ها در نظام پزشکی خوب کار کرده اند.البته در بخش های دیگر اطلاعات دقیقی ندارم ولی در مجموع معتقدم نظام پزشکی از عملکرد خوبی برخوردار بوده است.

وی ادامه داد: این روزها همه نگاه ها و فشار ها به پزشکان است در صورتی که واقعیت امر چیز دیگری است و هجمه های بی دلیلی را به پزشکان وارد می کنند .در صورتی که به واقعیت امر کسی توجه نمی کند.

وی افزود: در شب و نیمه شب و هنگامی که همه در خواب آرمیده اند پزشکان به بالین بیمار می روند و زحمات و تلاش های آنان برای بیماران نادیده گرفته می شود .در صورتی که کوچکترین خطا را به بزرگترین حالت نشان می دهند.

دکتر بدخش اظهار کرد: گاهی اوقات خطا و تخلفی نیز صورت نگرفته و موضوعی کوچک را بزرگ می کنند و شلاق بر پیکر جامعه پزشکی می زنند که این ناجوانمردانه است. یادمان نرود این جامعه پزشکی همان جامعه پزشکی است که دفاع مقدس را اداره کرد و سالیان سال در بمباران ها و تمامی سختی ها تلاش و کوشش کردیم. و اغلب پزشکان میان سال پزشکانی هستند که در جبهه ها تلاش و کوشش کرده اند.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: