کد خبر: ۱۵۲۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017May 20
وزیر اسبق بهداشت تاکید کرد:
دکتر ایرج فاضل با اشاره به مشارکت بالای مردم در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: من به مردم مملکتم افتخار می‌کنم و افتخار می‌کنم که یکی از این افراد هستم.

شفاآنلاین>اجتماعی>وزیر اسبق بهداشت مشارکت مردم در انتخابات را شکوهمند خواند و در عین حال گفت: مسوولان باید با کار، صداقت و صمیمیت به این مشارکت پاسخ دهد.

به گزارش شفاآنلاین،دکتر ایرج فاضل  با اشاره به مشارکت بالای مردم در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری(Presidential Election) و پنجمین انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: من به مردم مملکتم افتخار می‌کنم و افتخار می‌کنم که یکی از این افراد هستم. دیروز در طول روز و شب چندین بار در محل‌های رای‌گیری گشت زدم و می‌دیدم که مردم مشارکت بالایی دارند و هر بار بر تعداد اعضای حاضر در صفوف رای‌گیری افزوده می‌شد.

وی با بیان اینکه این موضوع نشان از همت بالای مردم بود، گفت: دیروز در پای صندوق‌های رای دو گروه رای اولی داشتیم؛ اول جوانانی که تازه به سن رای‌دهی رسیده بودند و پای صندوق‌ها حاضر شدند و گروه دیگر افرادی بودند که طی 30 سال گذشته یک رای هم نداده بودند و همه اینها دیروز پای صندوق‌های رای(Polls) آمدند. به طوری که برخی افراد می‌گفتند اولین بار است که رای می‌دهیم.


دکتر ایرج فاضل تاکید کرد: از طرفی توقع مردم هم از مسوولان معلوم است و در عین حال توانایی آقای روحانی نیز مشخص است. صحبت‌هایی که آقای روحانی در طول مبارزات انتخاباتی مطرح کردند بسیاری از سیاست‌هایشان را مشخص می‌کند و آن سیاست‌ها همان‌هایی است که مردم به آنها رای دادند.

وزیر اسبق بهداشت با بیان اینکه به نظر من اتفاق دیروز خیزش شکوهمند مردم بود، ادامه داد: معتقدم دولت آقای روحانی بذرهای زیادی را کاشتند و اکنون هم فرصت پیدا کردند که میوه آن را برداشت کنند.

وی در پاسخ به اینکه مسوولان چگونه باید به این مشارکت مردم پاسخ دهند، گفت: مسوولان باید با کار، صداقت و صمیمیت به این مشارکت پاسخ دهد. مردم، داوران و قاضیان بسیار با شرف و توانایی در تشخیص خدمت از غیرخدمت هستند، بنابراین مسوولان باید در جهت انجام همین صحبت‌هایی که آقای روحانی به مردم قول دادند، بسیج شوند و مطمئنم که با توجه به دور اول این دولت، قادر هستند که بسیاری از این صحبت‌ها را جامه عمل بپوشانند.

وزیر اسبق بهداشت تاکید کرد: به نظر من این انتخابات تا حدود زیادی امنیت و پیشرفت مملکت‌مان را تضمین کرده است.ایسنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: