کد خبر: ۱۵۲۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017May 19
قرار امروز همه ایرانیان حضور در پای صندوق های رای است و همه باید مشارکت پرشور و حماسی داشته باشیم، اما فردا هم مال ماست و همه باید رفیق و دوست باشیم و دست در دست هم ایرانی آباد و سربلند بسازیم.
شفا آنلاین>سلامت>۲۹ اردیبهشت موعد انتخابات است، روز تعیین رئیس جمهوری آینده و اعضای شورای شهر، اما فردا روز رفاقت، دوستی و صمیمت بین همه مردم و مسئولان اجرایی کشور خواهد بود.

به گزارش شفا آنلاین،قرار امروز همه ایرانیان حضور در پای صندوق های رای است و همه باید مشارکت پرشور و حماسی داشته باشیم، اما فردا هم مال ماست و همه باید رفیق و دوست باشیم و دست در دست هم ایرانی آباد و سربلند بسازیم.

یادمان باشد حضور در پای صندوق های رای، وظیفه و تکلیف شرعی است و امروز با هم رقیبیم و فردای انتخابات همه رفیقیم، یادمان باشد زندگی عرصه رقابت(Competition) است و در ادامه باید با رفاقت و دوستی،‌گام به گام، ایران را در جهان با اقتدار بسازیم.

یادمان باشد، امروز روز تعیین سرنوشت همه ماست، روز مشارکت در انتخاباتی که مسافر پاستور تعیین خواهد شد، مسافران شورای شهر نیز راهی بهشت خواهند شد. یادمان باشد، عشق و علاقه به ایران اسلامی نباید با تخریب و رقابت از بین برود، ایران همیشه باید سربلند و ایرانی سرافراز باشد.

یادمان باشد فردای انتخابات(election) همه باید به دولت دوازدهم کمک کنیم،‌امروز همه می رویم و رئیس جمهوری آینده را بر می گزینیم و فردا یاری رسان دولتمردان خواهیم بود.

یادمان باشد همه برای شهرهای آباد و زیبا، امروز انتخاب کنیم و محصول این انتخاب را فرداها در شوراها درو کنیم، برای شهری که تعیین کننده تصمیم گیرنده های آن ما خواهیم بود.

قرار دوستی را از امروز بنا نهیم،‌ قرار رفاقت را امروز بگذاریم، برای کشور عزیزمان ایران،‌برای مردم همیشه در صحنه مان، برای پاسداشت خون شهدا و برای حفظ آرمان های نظام، انقلاب و امام.

قرار امروزمان اگرچه رقابت است، اما رقابتی دوستانه و به دور از هرگونه تخریب باشد، چون همه به فرداها نیاز داریم، دیدمان وسیع باشد، آینده برای ماست آینده ای روشن و بدور از هرگونه تبعیض و تخریب.

قرار همه ما امروز در پای صندوق های رای، قرار امروز همه در کنار هم برای حفظ نظام، قرار امروز ما تعیین تکلیف دولت دوازدهم و قرار امروز ما انتخاب افرادی شایسته، متخصص و کاردان برای حضور در خیابان بهشت.

بیایید پاستور و بهشت را به دست متخصصان، افراد کاردان و کارآزموده بسپاریم، بیایید تصمیم گیران کشور را از میان افراد شایسته انتخاب کنیم، بیایید برای تامین امنیت کشور همه کوشش کنیم، همه برای ایرانی همیشه مقتدر تلاش کنیم، بیایید همه رای بدهیم.

امروز حضورتان در پای صندوق های رای را ارج می نهیم و فردا بخاطر دوستی ها و زیبایی کارتان، ‌سر تعظیم فرو می آوریم، آفرین بر مردم کشورمان، آفرین بر شما که امروز و فردا را با هم می بینید، آفرین بر مردم ایران که همیشه هستند و خواهند بود.

حضورتان حماسی است، تلاشتان بی وقفه،‌ انتخابتان درست و فردایمان آباد،‌ بیایید همه باشیم، همه برای ایران.

ایرانیان سربلند، ایرانیان آزاده و ایرانیان سرافراز آفرین بر شما که همیشه در صحنه هستید و همیشه با نظام همراهید،‌ آفرین بر شما که امروز و فردا را برای آیندگان می بینید،‌ فرزندان امروز برای آیندگان تلاش می کنند، تلاشتان همیشگی باد.

همیشه پایدار باشید ایرانیان،‌به امید روزهای بهتر و بهتر برای مردم کشور عزیزمان ایران.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در 63 هزار و 500 شعبه اخذ رای در سراسر کشور آغاز شد.

درانتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 56 میلیون و 410 هزارو 234 نفر واجد شرایط رای دادن هستند که امروز با مراجعه به شعب اخذ رای در سراسر کشور آرای خود را به صندوق های رای می اندازند .

در این دوره از انتخابات، یک میلیون و 350 هزار و 294 نفر برای نخستین بار می توانند در انتخابات شرکت کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: