کد خبر: ۱۵۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017May 10
رئیس جامعه جراحان کشوردرچهل ویکمین کنگره جامعه جراحان:
شفاآنلاین :دکتر ایرج فاضل رئیس جامعه جراحان کشور درسخنانی از خدمات دکتر محمد جواد ظریف به خصوص خدمت بزرگ وی به ملت ایران در رفع تحریم ها تقدیرکرد و گفت: تاریخ نشان خواهد داد که این مرد چه خدماتی به ملت ایران کرد .چراکه اویک دانشمند سیاستمدار و سیاستمدار دانشمند و فردی است که عاشق ملت ایران است.

به گزارش اختصاصی خبرنگار شفاآنلاین ،دکتر ایرج فاضل، در جریان برگزاری چهل و یکمین کنگره جامعه جراحان کشور وقبل ازآغازسخنرانی دکتر ظریف طی سخنانی اظهارداشت: دکتر محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه عالی مقام و محبوب جمهوری اسلامی ایران امروز افتخار داده اند و به عنوان سخنران میهمان دعوت جامعه جراحان را پذیرفته اند.

وزیربهداشت ودرمان دولت سازندگی اظهار کرد: ما در کنگره هر سال معمولاً یک سخنران غیر پزشک دعوت می کنیم و امسال هم از دکتر ظریف دعوت کردیم و تشکر می کنم از این مرد بزرگ که علی رغم همه گرفتاری هایی که دارند مهربانانه دعوت ما را پذیرفتند.

وزیر علوم دولت سازندگی افزود: دکتر ظریف کسی است که نیاز به هیچگونه معرفی ندارد و با خدمات بزرگی که به مملکت کرده کاملاً شناخته شده است. در صحنه سیاسی مملکت از سال های دور تا امروز گاهی بعضی افراد قد می کشند و سرآمد می شوند و اینان نامشان در تاریخ ثبت می شود و برای همیشه در تاریخ مملکت می مانند و بدون تردید جناب دکتر ظریف یکی از این شخصیت هاست.

نماینده تام الاختیاروزیربهداشت درنظام پزشکی خاطرنشان کرد: ما ملت ایران در زمان مذاکرات طاقت فرسا و نفسگیر برجام شاهد مجاهدت های این مرد بزرگ و دانا بودیم و بعد مانطور که در مملکت ما رسم است و ما عادت داریم کاسه های زیبایی را که می سازیم بشکنیم برجام از طرف برخی با نامهربانی های زیادی روبرو شد. البته همه مردم قدردان این زحمات هستند ولی از جانب برخی سعی شد که تا آنجا که می توانند این پیشرفت بزرگ و دستاورد عظیم را بی اهمیت جلوه دهند.

عضو تیم پزشکی امام راحل(ره) گفت: ظریفی می گفت که اگر دکتر ظریف بگوید که فقط در صورتی می پذیرد که وزیر امور خارجه باشد که دکتر روحانی رئیس جمهور شود همه مردم به دکتر روحانی رای می دهند.

رئیس مجمع انجمن های علمی ،پزشکی کشور گفت: خیلی خلاصه بگویم که دکتر ظریف از شاگردان دبستان و دبیرستان علوی هستند که در پایان دوره دبیرستان به دلایل سیاسی مجبور شدند به خارج از کشور بروند و از برجسته ترین دانشگاه های دنیا در رشته تخصصی خودشان دانشنامه گرفتند و یک لیست بسیار مفصلی از مسوولیت هایی که ایشان به عهده داشتند وجود دارد .ولی من همه آنها را خلاصه می کنم در اینکه دکتر ظریف یک سیاست مدار دانشمند و یک دانشمند سیاستمدار است.او فرزند خلف این کشور است و عاشق ایران است خوشا به حال دکتر ظریف که بر قلب ها حکومت می کند.
گفتنی است همزمان با سخنان دکترفاضل،دکترظریف بارها با تشویق های گرم وطولانی صدها جراح حاضردرمرکز همایش های بین المللی رازی همراه بود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: