کد خبر: ۱۵۱۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳:۵۹ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017May 11
استفاده از داروهای متفرقه را متوقف کنید مگر اینکه پزشک به شما اکیدا استفاده از آنها را توصیه کرده باشد، مثل داروهای فشار خون یا دیابت. اگر الکل یا مواد مخدر یا محرک مصرف می‌کنید آن را به پزشک بیهوشی اطلاع دهید.
   شفا آنلاین:     اگر قرار است برای شما عمل جراحی انجام شود آمادگی برای آن را نباید به دقایق آخر موکول کنید، بخصوص اگر در حین جراحی نیاز به بیهوشی عمومی پیدا می‌کنید. انجمن تکنیسین‌های بیهوشی امریکا برای به حداقل رساندن عوارض احتمالی به شما پیشنهاد می‌کنند:


به گزارش شفا آنلاین:استفاده از داروهای متفرقه را متوقف کنید مگر اینکه پزشک به شما اکیدا استفاده از آنها را توصیه کرده باشد، مثل داروهای فشار خون یا دیابت. اگر الکل یا مواد مخدر یا محرک مصرف می‌کنید آن را به پزشک بیهوشی اطلاع دهید.
حداقل دو هفته قبل از بیهوشی استفاده از داروهای گیاهی را متوقف کنید. بعضی از آنها موجب بالا یا پایین رفتن شدید فشار خون در حین بیهوشی می‌شوند.
سابقه پزشکی خود و خانواده خود را به متخصص بیهوشی بگویید، بخصوص اگر این سابقه در مورد عوارض ناشی از بیهوشی یا حین عمل جراحی باشد. بیماری افزایش درجه حرارت بدخیم یا malignanhyperthermia ممکن است در حین بیهوشی ایجاد شود و ممکن است قبلا در دیگر اعضای فامیل شما وجود داشته باشد. اگر مطمئن نیستید قبل از جراحی وجود این مشکل را از دیگر افراد فامیل خود جویا شوید.
اگر سابقه حساسیت به داروهای بیهوشی دارید آن را به اطلاع متخصص بیهوشی برسانید. همچنین تمامی داروهای مصرف خود را به وی اطلاع دهید.
درصورت امکان در مورد انواع روش‌های بیهوشی و بی‌حسی قبل از جراحی از منابع معتبر مطالعه کرده و اطلاعات کسب کنید.سپید
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: