کد خبر: ۱۵۰۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017May 04
درگفتگو با شفاآنلاین اعلام شد:
شفاآنلاین :متخصص مغزواعصاب ایرانی مقیم آمریکا با اشاره به اتفاقات مهم در حوزه سلامت طی دوره 4 ساله دولت دکتر روحانی و وزارت دکتر هاشمی گفت: دراین دوره بی شک شاهد تغییرات شگرف واساسی درحوزه سلامت و به ویژه درزمینه بیماری های مغز و اعصاب بوده ایم.

دکتر حسین انصاری، درگفتگوی اختصاصی با خبرنگار شفاآنلاین ضمن بیان این مطلب اظهارداشت: درمان بیماری های مغز و اعصاب به ویژه سردرد در دوره کنونی وزارت بهداشت و اتصال انجمن سردرد ایران به انجمن جهانی سردرد بسیارحائز اهمیت است.


وی اظهار کرد: دکتر هاشمی از لحاظ آکادمیک شخصیت بر جسته ای است و دید کاملاً متفاوتی به حوزه سلامت دارند .ضمن اینه به مدد ایشان در 4 سال گذشته ما توانستیم انجمن سردرد ایران را قوی تر کنیم و آن را به انجمن جهانی سردرد متصل کنیم.

وی بیان کرد: اگر به سایت انجمن جهانی سردرد مراجعه کنید نام ایران در لیست کشورها هست و وب سایت انجمن سردرد ایران به سایت انجمن جهانی سردرد لینک شده و شما می توانید از سایت انجمن جهانی سردرد به سایت انجمن سردرد ایران متصل شوید.

دکتر انصاری تصریح کرد: دوسال پیش کنگره بین المللی سردرد را با حضور میهمانان خارجی و رئیس انجمن جهانی سردرد برگزار کردیم و امسال هم دوباره دومین کنگره بین المللی سردرد را با حضور متخصصین داخلی و میهمانان خارجی و رئیس جدید انجمن جهانی سردرد در مهر ماه برگزار خواهیم کرد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پروانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
0
0
میخواهم با دکتر حسین انصاری ارتباط برقرار کنم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: