کد خبر: ۱۵۰۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017April 30
دبیر کنگره بین المللی نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی ایران خبر داد
حمید قاسمی در ارتباط با برگزاری بیست و چهارمین کنگره بین المللی نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی ایران اظهارداشت: این کنگره بزرگترین کنگره متخصصین مغز و اعصاب کشور است که 12 تا 15 اردیبهشت ماه در هتل المپیک تهران برگزار و جدید‌ترین دستاوردهای حوزه نورولوژی در آن ارائه خواهد شد.
شفاآنلاین>جامعه پزشکی>دبیر کنگره بین المللی نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی ایران از گردهمایی بزرگ متخصصین مغز و اعصاب در بیست و چهارمین کنگره نورولوژی و الکتروفیزیولوژی ایران خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین،حمید قاسمی در ارتباط با برگزاری بیست و چهارمین کنگره بین المللی نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی ایران اظهارداشت: این کنگره بزرگترین کنگره متخصصین مغز و اعصاب کشور است که 12 تا 15 اردیبهشت ماه در هتل المپیک تهران برگزار و جدید‌ترین دستاوردهای حوزه نورولوژی(neurology) در آن ارائه خواهد شد.

قاسمی با اشاره به اینکه این کنگره برای ٢١ رشته امتیاز بازآموزی دارد، افزود: 27 مهمان از آمریکا، اروپا و آسیا در این کنگره شرکت داشته و به تبادل اطلاعات با اساتید و صاحبنظران داخلی می‌پردازند.


 وی در ارتباط با جزئیات کارگاه‌ها گفت: 13 اردیبهشت کارگاه بوتولینوم توکسین توسط ألبرتو البانزه، از ایتالیاورک شاپ Nerve conduction study ، توسط امیر صبوری از امریکا، ورک شاپ سردرد و بلوک عصب، حسین انصاری از امریکا برگزاری می‌شود.

دبیر اجرایی کنگره بین المللی نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی ایران ادامه داد: 7 کارگاه نیز در این کنگره برگزار شده و هزینه ثبت نام هم برای گروه‌های هدف متفاوت است البته ثبت نام نیز فقط در محل کنگره صورت می پذیرد.

دبیر اجرایی کنگره بین المللی نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی ایران خاطرنشان کرد: 14 اردیبهشت، کارگاه بوتولینوم توکسین توسط درسلر ألمان و کارگاه نوروسونولوژی توسط دکتر بابک زمانی اجرا و 15 اردیبهشت، سونوگرافی در بیماریهای نوروماسکولار توسط حمید عبادی و فرزاد فاتحی و کارگاه EEG توسط مجید غفارپور و سید سهراب هاشمی فشارکی و آیدین شریعت زاده برپا می شود.

بیست و چهارمین کنگره بین المللی نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی ایران12 تا 15 اردیبهشت ماه با حضور اساتید و صاحبنظران داخلی و خارجی در هتل المپیک برگزار می‌شود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت Www.iraneurologycongress.com مراجعه کنند.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: