کد خبر: ۱۴۹۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۰ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - 2017April 19
اکنون برخی حساب های مشتریان این بانک به دلیل نقص اطلاعات در شعبه ها مسدود شده است و مشتریان باید برای تکمیل اطلاعات حساب های بانکی به شعبه دارنده حساب خود مراجعه کنند.
شفا آنلاین>بیمه و بانک>همه مشتریان بانک مسکن تا پانزدهم اردیبهشت ماه فرصت دارند برای تکمیل اطلاعات(Information) شخصی خود شامل شماره شناسنامه، کد ملی، شماره اختصاصی اتباع بیگانه و... به شعبه های این بانک مراجعه کنند.

به گزارش شفا آنلاین،مدیرکل روابط عمومی بانک مسکن گفت: اکنون برخی حساب های مشتریان این بانک به دلیل نقص اطلاعات در شعبه ها مسدود شده است و مشتریان باید برای تکمیل اطلاعات حساب های بانکی به شعبه دارنده حساب خود مراجعه کنند.

مسعود ایزدی افزود: با تکمیل اطلاعات بانکی و رفع اشکال موجود، حساب های مشتریان از وضعیت مسدودی خارج می شود.اداره کل مدیریت مبارزه با پولشویی(money laundering) این بانک نیز اعلام کرد طبق دستورالعمل بانک مرکزی، در صورتی که دارندگان حساب در بانک ها و موسسه های اعتباری سراسر کشور، اطلاعات مربوط به کد ملی، نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه، آدرس منزل، شماره تماس، شغل و ... خود را به شعبه محل افتتاح حساب ارایه نکرده و کد شهاب نگرفته باشند، از پانزدهم اردیبهشت ماه با مسدود شدن حساب روبرو می شوند.

این تصمیم بانک مرکزی که به همه بانک ها و موسسه های اعتباری کشور ابلاغ شده، همسو با راه‌اندازی سامانه شهاب و تخصیص کد شهاب به هر یک از دارندگان حساب در شبکه بانکی کشور است.

کد شهاب، یک شماره واحد به ازای هر یک از دارندگان حساب در سیستم بانکی کشور و حاوی اطلاعات بانکی فرد سپرده‌گذار در کل شبکه بانکی است و مشابه کد ملی محسوب می شود.

بانک مسکن با یک هزار و 226 شعبه در سراسر کشور وظیفه تامین تسهیلات(Facilities) برای خرید یا ساخت مسکن را در کشور بر عهده دارد و برخی از تسهیلات خرید مسکن آن با سود هشت یا 9.5 درصد به متقاضیان پرداخت می شود.
برچسب ها: تسهیلات ، بانک ، موسسه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: