کد خبر: ۱۴۸۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۰ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - 2017April 16
افراد گرم‌مزاجی که مشکلات جنسی از جمله مشکل زودانزالی دارند، از دیدگاه طب سنتی باید مصرف گرمی‌جات و مواد محرک مثل غذاهای سرخ‌کردنی, فلفل و ادویه‌‌ها را کاهش دهند

شفا آنلاین>سلامت>یک کارشناس طب سنتی(Traditional medicine) گفت: در اغلب افراد گرم‌مزاج مصرف مواد با طبع گرم مشکل جنسی (انزال زودرس و...) را زیادتر می‌کند.

به گزارش شفا آنلاین،سید جواد علوی درباره مشکلات افراد گرم‌مزاج اظهار داشت: با وجود باور عمومی که می‌گوید فقط مواد با خاصیت گرم، قوای جنسی را تقویت می‌کند، در اغلب افراد گرم‌مزاج، مصرف مواد با طبع گرم، مشکل جنسی (انزال زودرس و...) را زیادتر می‌کند اما مصرف برخی مواد غذایی طبع سرد چون طبع گرم‌مزاجان را تعدیل می‌کند منجر به بهبود مشکلات جنسی آنها می‌شود.

وی افزود: افراد گرم‌مزاجی که مشکلات جنسی از جمله مشکل زودانزالی دارند، از دیدگاه طب سنتی  باید مصرف گرمی‌جات و مواد محرک مثل غذاهای سرخ‌کردنی, فلفل و ادویه‌‌ها را کاهش دهند و بیشتر از مواد غذایی با طبع خنک مثل کدو یا ماهی استفاده کنند.

این کارشناس طب سنتی افزود: مصرف فلفل برای گرم‌مزاجان و کسانی که کم‌خونی(Anemia) دارند همچنین افرادی که در مجاری ادرار ناراحتی دارند، مضر است و باید از آن اجتناب کنند.

وی عنوان کرد: خوابیدن طی روز از دیدگاه طب سنتی کلاً نهی شده است مگر برای افراد گرم‌مزاج به‌صورت چرتی کوتاه‌مدت و با فاصله حداقل یک ساعت و نیم بعد از ناهار می‌تواند مفید باشد.

کدو ماده غذایی مفید برای گرم‌مزاجان

علوی خاطرنشان کرد: کدو از جمله مواد غذایی است که برای افراد گرم‌مزاج بسیار مفید است؛ از دیدگاه طب سنتی کدو، خون خوبی برای گزم‌مزاجان تولید می‌کند و گرم‌مزاجان از آن بسیار نفع می‌برند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: