کد خبر: ۱۴۸۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - 2017April 14
برای اجرای مرحله دوم بیمارستان 120 تختخوابی امام ‌خمینی (ره) اسلام آباد غرب، 420 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است
شفا آنلاین>سلامت>مرحله دوم بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب و مرکز جامع خدمات شهرستان دالاهو روز جمعه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.

به گزارش شفا آنلاین، برای اجرای مرحله دوم بیمارستان 120 تختخوابی امام ‌خمینی (ره) اسلام آباد غرب، 420 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم افتتاح بیمارستان(Hospital) اسلام آبادغرب گفت: رتبه ایران در رسیدگی به سلامت مردم 153 جهان است که باید این وضعیت بهبود پیدا کند.

سید حسن قاضی زاده هاشمی افزود: برخی معتقدند که هزینه کردن برای سلامت(Health) مردم و رسیدگی به بیمارهای صعب العلاج کار بیهوده ای است، در صورتی که باید برای سلامت مردم هزینه کرد.

وی با بیان اینکه خدماتی که دولت در یازدهم انجام شده است، خدمات نظام مقدس اسلامی برای مردم است، گفت: متاسفانه برخی از افراد ذهن منفی دارند و مدام به دنبال تزریق یاس و ناامیدی به مردم هستند.

وزیر بهداشت ادامه داد: مردم دولت، قوای قضاییه و مقننه را از هم جدا نمی دانند و همه را در یک صف واحد به نام انقلاب اسلامی می بینند.

هاشمی با بیان اینکه دیدگاه ایران هراسی از بین رفته است، گفت: خوشبختانه با تلاش همه جانبه، هدایت های مقام‌ معظم رهبری و لطف خداوند توانستیم در عرصه بین المللی موفق شویم.

وی با اشاره به رتبه 153 ایران در زمینه رسیدگی به سلامت مردم اظهارداشت: نمایندگان مجلس فکر نکنند که در زمینه رسیدگی به سلامت مردم کار مهمی انجام شده است و ما باید در این زمینه رتبه خود را در جهان را افزایش دهیم.

وزیر بهداشت درمان و اموزش پزشکی عنوان کرد: امیدواریم در سال 96 شاهد عقب ماندگی ها در زمینه اعتبارها و بودجه ها نباشیم.

هاشمی در بخش دیگری از صحبت های خود در رابطه با بیمارستان 120 تختخوابی اسلام اباد غرب گفت: این بیمارستان باید از نظر کادر پزشکی و تجهیزاتی تقویت شود.

** بهره برداری از مرکز خدمات سلامت دالاهو
مرکز جامع خدمات سلامت شهرستان دالاهو نیز امروز با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

این مرکز با 46 میلیارد ریال اعتبار در دولت یازدهم ساخته شده است و جمعیت 16 هزار نفری مردم منطقه را پوشش می داد.

دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت ضمن افتتاح این مرکز با پرسنل بیمارستان و بیماران مرکز دیدار و گفتگو کرد.

به گفته فرماندار شهرستان دالاهو این مرکز به عنوان مرکز اورژانش شهرستان نیز عمل می کند و حتی خدماتی همچون زایمان و برخی جراحی ها را نیز در آن انجام خواهد شد.

مراد علی تاتار افزود: وزارت بهداشت در دولت یازدهم دوران درخشانی را سپری می کند و طرح تحول سلامت یکی از درخشان ترین طرح های انقلاب محسوب می شود.

وی اظهار کرد: نظر به موقعیت راهبردی دالاهو و استقرار عشایر استان در این شهرستان، خواهان تقویت امکانات درمانی در این منطقه هستیم.

در پایان این مراسم از طرف مردم شهرستان دالاهو لوح سپاس و یک خنجر دست ساز به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی هدیه شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز چهارشنبه به منظور افتتاح 10 طرح بهداشتی و درمانی وارد استان کرمانشاه شد.

در مراسم افتتاح این طرح های درمانی اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه، حشمت الله فلاحت پیشه نماینده شهرستان اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی و مسئولان محلی حضور داشتند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: