کد خبر: ۱۴۸۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۸ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - 2017April 14
شفاآنلاین :سنگین وزن ترین کودک جهان که درایالت پنجاب هند و در خانواده ای فقیر به دنیا آمده است، به دلیل نارسایی های شدید نیاز به درمان دارد.

به گزارش شفاآنلاین به نقل ازرسانه های هندی"چاهات کومار" که در زمان تولد نوزادی سالم و بدون بیماری بود،اما حالا و در 8 ماهگی با 19 کیلوگرم وزن، جثه یک کودک چهار ساله را دارد، به گفته والدینش،این دختر بی وقفه غذا می خورد و اگر یک لحظه چیزی برای خوردن پیدا نکند از گرسنگی گریه می کند.

همچنین چاهات به دلیل بیماری عجیب اش، پوستی سخت و ضخیم دارد که این اتفاق باعث شده پزشکان نتوانند با تجهیزات معمول پزشکی از او خون بگیرند تا بتوانند بیماری اش را درمان کنند.
 پدر 23 ساله این دختر بچه که پیش از او یک  نوزادش را از دست داده به خبرنگاران گفت: «من و همسرم تحمل از دست دادن "چاهات" را نداریم اما وضع مالی مان نیز طوری نیست که بتوانیم او را به شهر دیگری برده و درمان اش کنیم . پزشکان شهرمحل زندگی مان هم گفته اند پوست سخت بدن "چاهات" برای خونگیری نیاز به تجهیزات خاص دارد .اما هنوز نتوانسته ایم هزینه درمانش را فراهم کنیم.»
به گفته پزشکان در صورتی که این دختر بچه درمان نشود در چند ماه آینده اضافه وزن شدیدی پیدا کرده و گرفتاربیماری های مختلف خواهد شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: