کد خبر: ۱۴۸۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - 2017April 14
دکتر حسن قاضی‌زاده هاشمی در دومین روز از سفر خود به کرمانشاه، هشت پروژه بزرگ درمانی را در شهرستان‌های صحنه و کرمانشاه افتتاح کرد.

شفا آنلاین>سلامت>هشت طرح درمانی بزرگ با حضور وزیر بهداشت در کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر حسن قاضی‌زاده هاشمی امروز (۲۴ فروردین) در دومین روز از سفر خود به کرمانشاه، هشت پروژه بزرگ درمانی را در شهرستان‌های صحنه و کرمانشاه افتتاح کرد.

بیمارستان(Hospital) دکتر معاون صحنه اولین افتتاح وزیر بهداشت در دومین روز سفر کاری خود به کرمانشاه بود. این بیمارستان ۶۴ تختخوابی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان احداث شده است.

این بیمارستان که به دلیل مشکلات مالی از سال ۱۳۸۹ کار ساخت آن با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی متوقف شده بود، از سال ۱۳۹۴ کار ساخت آن مجددا از سر گرفته شد و امروز به بهره‌برداری رسید.

وزیر بهداشت در ادامه سفر خود مرکز جامع  آزمون الکترونیک دانشکده پزشکی را افتتاح کرد. این مرکز در زیربنای ۸۰۰ مترمربع با صرف اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان احداث شده است.

افتتاح دستگاه دوم رادیوتراپی(Radiotherapy) بیمارستان امام رضا (ع) پروژه بعدی این سفر بود که توسط وزیر بهداشت به بهره‌برداری رسید.

برای خرید، نصب و راه اندازی این دستگاه حدود ۱۴ میلیارد تومان اعتبار صرف شده و حدود ۱۶۰۰ متر مربع نیز فضای فیزیکی برای راه‌اندازی این دستگاه بهسازی شده است.

وزیر بهداشت در افتتاح بعدی خود کیلینیک تخصصی و فوق تخصصی "بوستان" را افتتاح کرد. این  کلینیک در زمینی به مساحت شش هزار مترمربع ساخته شده و دارای ۸۰ مطب است.

برای راه اندازی این کلینیک که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان است، بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

قاضی زاده هاشمی در ادامه مرکز تحقیقات اختلالات خواب(sleep disorders) بیمارستان فارابی را که در فضای ۴۰۰ مترمربع و با صرف ۲۰۰ میلیون  تومان اعتبار احداث شده را افتتاح کرد. این مرکز تنها مرکز تحقیقات اختلالات خواب در غرب کشور است.

وزیر بهداشت در ادامه ساختمان دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی استان که در زیربنای ۶۰۰ مترمربع احداث شده را افتتاح کرد.

برای ساخت این دانشکده که ساخت آن از سال ۱۳۹۴ آغاز شده بالغ بر یک میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

هاشمی در ادامه ۱۰ اتاق عمل بیمارستان طالقانی کرمانشاه را افتتاح کرد. برای ساخت این ۱۰ اتاق عمل که ساخت آن یازده سال به طول انجامیده اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

افتتاح هفت اتاق عمل بیمارستان امام خمینی (ره) آخرین پروژه افتتاحی وزیر بهداشت در دومین روز سفر خود به کرمانشاه بود.

این تعداد اتاق عمل با ۱۳ تخت با صرف اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیون تومان در زیربنای ۶۰۰ متر مربع احداث شده است.

وزیر بهداشت در خاتمه افتتاح پروژه‌ها با حضور در منزل شهیدان رضوان مدنی ضمن ادای احترام به خانواده این شهدای گرانقدر، یاد و خاطره آنها را گرامی داشت.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: