کد خبر: ۱۴۷۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - 2017April 03
با ارائه خدمات درمانی مورد نیاز در کشور و دانشگاه علوم پزشکی ایران اعزام بیمار به خارج از کشور وجود ندارد و تقریبا این نیاز به صفر رسیده است
شفا آنلاین>سلامت>رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به ظرفیت‌های بالا در زمینه اشتغال به ویژه در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی گفت: 40 قلم دارو در علوم پزشکی تهران تولید شده و به زودی از یک رباط جراح رونمایی می‌کنیم.

به گزارش شفا آنلاین،علی جعفریان رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران صبح امروز در مراسم دید و بازدید نوروزی با هیئت رئیسه روسای بیمارستان‌ها  و وزیر بهداشت و معاونان وی در موزه تاریخ علوم پزشکی(Medical Sciences) ایران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ما در مورد اشتغال و خدمات می‌توانیم در مسیر شعار امسال حرکت کنیم، اظهار داشت: با ارائه خدمات درمانی مورد نیاز در کشور و دانشگاه علوم پزشکی ایران اعزام بیمار به خارج از کشور وجود ندارد و تقریبا این نیاز به صفر رسیده است.
 
وی افزود: در خصوص تجهیزات پزشکی(Medical Equipment) و دارویی نیز مرکز رشد علوم دارویی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیش از ۴۰ قلم دارو تولید کرده است که امیدواریم در سه سال آینده ۱۲ قلم دیگر به آن اضافه شود.
 
جعفریان با اشاره به رونمایی از رباط جراح ساخته شده در مرکز رشد تجهیزات پزشکی علوم پزشکی تهران، عنوان کرد: در علوم پزشکی تهران رباط جراحی تولید کردیم که به زودی از آن بهره برداری می‌کنیم.
 
وی تصریح کرد: در جهت ایجاد اشتغال بزرگترین عرصه را در اختیار داریم و ظرفیت‌های ما برای ایجاد اشتغال بالا است ولی باید دید که ظرفیت‌ها در بخش دولتی و یا در بخش خصوصی ایجاد می‌شود.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران یادآور شد: با اقدامات خوب انجام شده و تلاش همه ما در حوزه سلامت کشور برای خدمت رسانی به مردم به خارج از کشور تقریبا بی‌نیاز شده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: