کد خبر: ۱۴۶۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۵ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - 2017March 29
گفتنی است خرید و فروش فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل نیازمند اخذ مجوزهای قانونی از طریق اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو می‌باشد
شفا آنلاین>سلامت>بر اساس اعلام سازمان غذا و دارو , قرص لیپوران و قرص رمی کلد متعلق به شرکت اهورا دارو فاقد هرگونه مجوز قانونی اعم از مجوزهای تولید ،توزیع ،عرضه و فروش ،صادرات و واردات از سازمان غذا و دارو است.

به گزارش شفا آنلاین،اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو اعلام کرد: قرص لیپوران ورمی کلد متعلق به شرکت اهورا دارو فاقد هرگونه مجوز قانونی اعم از مجوزهای تولید، توزیع، عرضه و فروش، صادرات و واردات از سازمان غذا و دارو می‌باشد و هرگونه تبلیغ و بازاریابی(Marketing) و فروش و مصرف آن در سراسر کشور غیرقانونی می‌باشد.

گفتنی است  خرید و فروش فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل  نیازمند اخذ مجوزهای قانونی از طریق اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو می‌باشد.

بنابراین  از کلیه مصرف‌کنندگان گرامی درخواست می‌گردد از خرید و مصرف محصول مذکور خودداری نموده و در صورت مشاهده مراتب را به معاونت‌های غذا و دارو در سراسر کشور اطلاع دهند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: