کد خبر: ۱۴۶۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۵ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - 2017March 26
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به چالش‌های بودجه‌ای این دانشگاه در تامین منابع، از مهمترین برنامه‌های عمرانی این مجموعه در سال ۹۶ و امیدواری به خوش قولی سازمانهای بیمه گر خبر داد.

شفا آنلاین>اجتماعی>رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به چالش‌های بودجه‌ای این دانشگاه در تامین منابع، از مهمترین برنامه‌های عمرانی این مجموعه در سال ۹۶ و امیدواری به خوش قولی سازمانهای بیمه گر خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،سید جواد حاج میر اسماعیل رییس دانشگاه علومپزشکی ایران در خصوص برنامه‌های مهم عمرانی این دانشگاه طی سال جدید، بیان کرد: الان در زمینه ساخت و تجهیز بیمارستانهایمان، کلینیک‌های ویژه و مراکز تشخیص سرطان پروژه‌های عمرانی قابل ملاحظه‌ای در دست داریم که در صورت تامین و تخصیص منابع مالی مورد نیاز، بالغ بر ۵۰ درصد این پروژه‌ها در نیمه نخست سال جدید به بهره برداری می‌رسند.  
 
وی افزود: حداقل می‌توانیم برای سال ۹۶ این قول را دهیم که ۳ پروژه بیمارستانی بسیار مهم علومپزشکی ایران همچون ساخت بزرگترین و پیشرفته‌ترین بیمارستان سوختگی کشور با پیشرفت چشمگیر عمرانی در نیمه‌های نخست سال جاری به بهره برداری می‌رسد.  
 
رییس دانشگاه(University) علوم پزشکی ایران همچنین درخصوص سایر پروژه‌های عمرانی دردست اقدام این دانشگاه برای سال ۹۶، تاکید کرد: ساختمان جدید بیمارستان فیروز آبادی و بیمارستان پیشرفته امام خمینی (ره) شهریار نیز از جمله این پروژه‌های کلیدی بوده که با توجه به پیشرفتهای فیزیکی بیش از ۴۵ درصدی ان‌ها در سال ۹۵، بهره برداری و راه اندازی کامل آن‌ها پیش از پایان نیمه اول سال ۹۶ دور از انتظار نیست.  

وی اظهار داشت: امیدواریم که حداقل امسال، بیمه‌ها در پرداخت بدهی هایشان به بیمارستان‌ها کمی خوش قول‌تر شوند، زیرا با وجود نو شدن سال، کهنگی و درد سرهای کمبود منابع بیمارستانهایمان به علت بدقولی‌های سازمانهای بیمه گر فعلا به قوت خود باقی است و این موضع ضربه سنگینی را هم درجهت عمران و توسعه بیمارستاتهای جدید و هم ایجاد موانع و تنگناهای جدی برای تامین نیاز‌های اساسی این مراکز درمانی دولتی بوجود می‌آورد.  
برچسب ها: دانشگاه ، سلامت ، پزشکی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: