کد خبر: ۱۴۵۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۰ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - 2017March 14
در طول دولت تدبیر و امید، کشور به کارگاه ساخت و ساز فضای بهداشتی، درمانی تبدیل شده است.
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خدمت رسانی در دولت تدبیر و امید در بعد از انقلاب بی سابقه است و این موضوع را مدیران با سابقه بیش از 20 سال هم تایید می کنند.

به گزارس شفا آنلاین،سیدحسن قاضی زاده هاشمی روز سه شنبه در آیین افتتاح طرح های دانشگاه علوم پزشکی(Medical Sciences) خراسان شمالی در بجنورد اظهار کرد: در طول دولت تدبیر و امید، کشور به کارگاه ساخت و ساز فضای بهداشتی، درمانی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه در سه سال گذشته در خراسان شمالی بیش از 80 هزار متر مربع فضای بهداشتی، درمانی و آموزشی تحویل شده یا در حال تحویل است اظهار کرد: هم اکنون در جای جای کشور ساخت و ساز در این بخش ادامه دارد.
وی افزود: به عنوان نمونه در خراسان رضوی یک هزار و 886 طرح در حوزه بهداشتی در ساخته شده یا در حال ساخت است.
وی گفت: در این پیوند، ساخت 2 بیمارستان(Hospital) استان خراسان شمالی هم که برای مردم این خطه آرزو شده بود در حال تکمیل و تجهیز است و اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد.

* در آستانه انتخابات از قضاوت های ناپخته پرهیز شود
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به فضای انتخاباتی در کشور گفت: قضاوت های ناپخته، تهمت، غیبت و دروغ دولتمردان را دل آزرده کرده است.
وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید کارهای بسیار بزرگی انجام داده است افزود: نه تنها در حوزه بهداشت و درمان و وزارت امور خارجه بلکه در سایر حوزه ها هم کارهای مهمی انجام شده است.
وی اظهار کرد: در حوزه کشاورزی در گندم خودکفا شدیم که این امر اقتصاد مقاومتی است، دولت هشت هزار میلیارد تومان برای این بحث گذاشت در حالی که می توانست اجازه واردات گندم دهد و تفاوت قیمت آن را نیز مرکبات وارد کند.
وی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در حوزه نیرو، آب و برق کارهای زیادی انجام داده است و تنها در موضوع خوزستان پرسنل برق کشور شبانه روزی کار می کنند تا این اتفاق دوباره تکرار نشود.
وی همچنین به آلودگی(Contamination)چاه های آب در پایتخت نیز در قبل از دولت اشاره ای کرد و گفت: در بخشی از جنوب کشور آلودگی آب وجود داشت و نمی توانستیم آب شرب سالم را تضمین کنیم.
وی اظهار کرد: دولت اعلام کرد هیچ چیز را از مردم مخفی نکنید و حتی اگر لازم باشد آب معدنی توزیع خواهیم کرد که به تمامی این نقاط آبرسانی شود.
هاشمی همچنین گفت: در تولید نفت هم از 900 هزار بشکه هم اکنون به بیش از سه میلیون بشکه رسیده ایم که در این راستا نیز فعالیت های زیادی انجام شده است.
در این آیین روند درمان آنا گل زن ترکمنی که به علت سوختگی(Burn) 20 سال نشسته راه می رفت پخش شد که در پایان خانواده وی و اهالی روستای بچه دره از دکتر رضا گنجی معالج و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قدردانی شد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: